highlander

Planinarski doživljaj: Pogledajte čime se bavi bivši šef HNS-a Ivan Vrdoljak

29.01.2021 u 08:58

Bionic
Reading

Bivši predsjednik HNS-a Ivan Vrdoljak, koji je i sam Osječanin, postao je prvi investitor - poduzetnik Highlandera, planinarskog doživljaja koji je krenuo iz Hrvatske

'Highlander je avantura života', složni su njegovi organizatori Igor Mlinarević, Jurica Barać i Andrej Mlinarević, trojica prijatelja iz Osijeka.

Riječ je o planinarskom doživljaju za čiji je nastanak zadužen tim rekreativnih planinara i ljubitelja prirode. Osječki trojac krenuo je s rutom od 104 kilometara kojim su planinare sudionike Highlandera vodili najljepšim dijelovima Velebita i to kroz dva Nacionalna parka - Sjeverni Velebit i Paklenicu. Projekt Highlander iz godine u godinu se proširivao i na ostale zemlje. Krajem prošle godine službeno je predstavljen program Highlandera za 2021. ispred egipatskih piramida u Gizi, nedaleko Kaira u Egiptu.

Time se na globalnoj karti Highlandera našlo ukupno 15 zemalja. Nakon najave u Egiptu, projekt Highlander, kako su priopćili, dobio je i svog prvog investitora - poduzetnika, Ivana Vrdoljaka, široj javnosti poznatog kao bivšeg političara i nekadašnjeg čelnika HNS-a, koji je izišao iz politike. Vrdoljak je, navodi se u priopćenju, prepoznao veliki potencijal koji se skriva u njemu, ali i činjenica da ga razvija mladi tim ljudi iz njegovog rodnog grada. Iznos investicije je poslovna tajna, ali ono što organizatori ističu je da će Ivan biti uključen i u operativnom smislu kao partner projekta.

'HIGHLANDER vidim kao sjajni hrvatski proizvod s velikim globalnim potencijalom. Veseli me da su me moji osječki prijatelji prepoznali kao osobu koja im svojim znanjem i energijom može pomoći u ostvarenju ambicioznih ciljeva na globalnom planu. HIGHLANDER objedinjuje sve ono što me u biznisu privlači i što vjerujem da je posao budućnosti, a to su očuvanje prirode te zdravlje i zadovoljstvo ljudi', rekao je Ivan Vrdoljak.

'Iznimno mi je drago da je baš naš Osječanin Ivan Vrdoljak donio ovu odluku i odlučio poduprijeti projekt HIGHLANDER. Nalazimo se na samom početku razvoja globalnog poslovanja i prikupljanja investicija i siguran sam da će Ivan sa svojim bogatim iskustvom i znanjem značajno doprinijeti razvoju projekta, privlačenju drugih investitora i pametnom upravljanju. Pred nama je godina neizvjesnosti u kojoj moramo zajedno s našim partnerima organizirati 15 događaja u različitim zemljama, ali i godina u kojoj zauzimamo poziciju broj jedan planinarskog događaja na svijetu. Ponosan sam na sve uključene u projekt i siguran da ćemo nastaviti ovim korakom i dalje', izjavio je Jurica Barać, CEO HIGHLANDER-a.

Jedan od najvažnijih ciljeva HIGHLANDERA je promocija aktivnog i zdravog načina života kroz planinarenje, kao i očuvanje i briga za prirodu koju ostavljamo generacijama u nasljeđe, promovirajući tzv. Leave No Trace filozofiju, a želja organizatora je da u budućnosti HIGHLANDER događaj(i) zasluži status "100% Green Eventa. Lokacije na kojima se HIGHLANDER održava pažljivo su odabrane, a uključuju poznate planine, nacionalne parkove i regije poznate po specifičnim prirodnim bogatstvima.

HIGHLANDER ima i svoje inačice u zemljama kao što su Srbija (Stara Planina), Bosna i Hercegovina (Blidinje), Crna Gora (Durmitor), Austrija (Murau) i Grčka (Olimp), a upravo su na spomenutoj press konferenciji održanoj u Egiptu najavljene nove države koje će se pridružiti ovom uistinu zadivljujućem popisu; Maroko (Toubkal), Portugal (Melgaço), Sjeverna Makedonija (Ohrid), Španjolska (Duero-Douro), Saudijska Arabija (Abha), Ujedinjeni Arapski Emirati (Ras Al Khaimah), Slovenija (Julianske Alpe), Rusija (Kavkaz) i već spomenuti Egipat (Qusoor El Arab).

Ovom zadivljujućem popisu zemalja organizatori planiraju dodati nove rute, planinske vrhove i divne destinacije od kojih zastaje dah, s ciljem da HIGHLANDER postane jedan od najprepoznatljivijih planinarskih projekata na svijetu. Prema najava organizatora već je nekoliko velikih zemalja pred potpisivanjem ugovora za franšize, čime će ovaj hrvatski brend još više dobiti na značaju, ali također bit će primjer drugima poduzetnicima kako treba vjerovati u svoje snove.