Svaka roba ima svojeg kupca. Tako i hrvatske zastave koje se u navijačkom zanosu prodaju bolje nego ikad. Najčešći kupci zastava su državne institucije, gradovi, županije i općine i svi ostali koji su ih dužni izvjesiti iz ovih ili onih razloga. Tradicionalno, zastave se najbolje prodaju pred izbore, kada se njima maše na predizbornim skupovima, no zbog Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji trgovci trljaju ruke jer su se rasprodali dresovi, šalovi i kape
Zastave vise s balkona, ograda i krovova, gradovi su izvukli sve s lagera i okitili ulice, a auti se kite zastavicama na plastičnim štapićima. Početkom prvenstva koncentracija zastava bila je umjerena, no prolaskom Hrvatske u polufinale zavladala je nogometna euforija, zbog čega se u ormarima i na policama trgovina tražila zastava više.
Osim za zastavama, opća pomama traje za dresovima hrvatske nogometne reprezentacije - u Zagrebu danas više nije bilo moguće pronaći originalni dres, osim u nekim 'suludim' konfekcijskim brojevima.
Kada govorimo o zastavama, 'premium proizvod' je službena hrvatska zastava koja mora biti šivana iz tri dijela te sa zašivenim grbom i dimenzija 200 puta 100 centimetara. Riječ je o zastavi koju su dužne isticati sve službene institucije, a česta je i u mnogim kućanstvima jer se treba istaknuti prilikom svakih izbora na glasačkom mjestu.
Klasa više je svečana službena zastava koja je također šivana, ali su na nju našivene ukrasne resice. Ta zastava košta oko 170 kuna, klasična službena može se nabaviti za 140 kuna, dok se tiskana zastava dimenzija 200 puta 100 centimetara može kupiti za sto kuna. Ove tri vrste zastava su domaće proizvodnje te ih u Hrvatskoj izrađuje niz tiskara i tekstilnih poduzeća i može ih se vrlo lako naručiti putem njihovih web dućana. Navijačku robu drže i svi klasični web dućani, gdje su cijene zastava ipak nešto više, pa probijaju i iznos od 300 kuna.
Iste tvrtke proizvode i manje zastave, navijačke zastavice i ostali tekstil s motivom crveno-bijelih kvadratića. No sve se to da kupiti putem interneta. Tako naprimjer na kineskom Aliexpressu hrvatsku zastavu dimenzija 150 puta 90 centimetara možete nabaviti već za 3,4 dolara, tj. za 21 kunu, i to uz besplatnu dostavu. Po sličnim cijenama zastave se mogu naručiti i s eBaya. Bezbrojni štandovi diljem obale prepuni su pak kineske robe, kojoj po cijeni domaći proizvođači ne mogu konkurirati jer se u Hrvatsku doprema masovno, brodskim kontejnerima.
U većini domaćih trgovačkih lanaca navijačka roba prodaje se kao nikad, kao i pivo, grickalice, suhomesnati proizvodi i meso za roštilj, o čemu je tportal već ranije pisao. 'Prodaja raste, bilježimo dvoznamenkaste stope rasta, ali mi smo dobro opskrbljeni. Naši kupci mogu naći sve što im treba za nesmetano gledanje utakmice, a mi smo i prvi odlučili skratiti radno vrijeme kako bi naši zaposlenici mogli gledati večerašnju utakmicu', kažu nam u Sparu.
U Konzumu ističu da su kod njih od navijačkih artikala najprodavanije navijačke majice, šilterice, šalovi, dresovi, nogometne lopte, navijačke navlake i zastavice za auto... Dosad su prodali više od 200.000 različitih navijačkih rekvizita. Većina zaliha u njihovim prodavaonicama već je, kažu, rasprodana. Napominju da bilježe rast prodaje slanih grickalica od 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a najveći generator pometa su čipsevi: samo je jučer rasprodano 118.940 komada grickalica (od toga 54.000 čipseva, što je duplo više u odnosu na isti dan prošle godine) i 174.000 komada piva.