ADRIA SUMMIT U SAVUDRIJI

Potencijal za izgradnju novog tržišta kapitala

09.05.2022 u 18:33

Bionic
Reading

Prvi Adria Summit održan je od 5. do 8. svibnja u Savudriji a raspravljalo se o budućnosti digitalne trgovine; vizije o digitalnom rastu razmjenjivalo je preko 400 gostiju, uz teme koje je predstavilo 70 govornika iz čak 18 država

Od Marca Landija koji je vratio Steva Jobsa u Apple, do perspektivnog sedamnaestogodišnjeg Lovra Mršića, predavači na Adria Summitu analizirali su mnoštvo tema iz brandinga, logistike, marketinga, tehnologije, budućnosti organizacije rada, ali i suradnje u regiji. Uz sudioništvo svih eCommerce asocijacija iz regije, zaključak summita je da postoji velik prostor za unaprjeđenje digitalne trgovine i gospodarske suradnje.

Zanimljiva je bila panel-rasprava o tehnologiji kao pokretaču eCommercea koju je moderirao Bojan Mušćet iz Hrvatskog Telekoma, vatreno predavanje Dragana Petrica, izvršnog urednika magazina Bug o LinkedInu, kao i rasprava o budućnosti brandova u eCommerceu koju je moderirao Robert Čoban, predsjednik Uprave Color Press Groupa a u kojoj su sudjelovali Krešimir Macan, vlasnik agencija Mangjura, Milena Đorić Gudurić, direktorica marketinga Mastercarda za nekoliko zemalja u regiji i drugi.

"Summit počinje dobivati međunarodni format. Sljedeće godine u isto vrijeme, na istoj lokaciji održat će se drugi summit - to je sigurno. Ipak, postavljamo novu letvicu pa namjeravamo organizirati i jedno izdanje u San Franciscu. Naša regija je plitko tržište, ali imamo veliki potencijal da izgradimo novo tržište kapitala", poručuje Zoran Torbica, organizator Adria Summita.