Hotelska grupacija Aminess proširila je smještajni portfelj na 24 objekta u osam destinacija duž Jadrana, a u 2024. očekuje nove rekorde uz zapošljavanje oko 2.000 radnika u sezoni, što je 35 posto više nego lani, kažu za Hinu iz Aminessa
Pod brendom Aminess Hotels & Resorts u portfelju za 2024. Aminess ima 16 hotela, pet kampova i tri resorta s vilama i apartmanima, većinom u kategoriji četiri zvjezdice, a osim u Istri (Novigradu) nalaze se i na Krku, u Crikvenici, Novom Vinodolskom, na Pagu, u Makarskoj te na Korčuli i u Orebiću na Pelješcu.
“Dnevno možemo ugostiti 15 tisuća gostiju, a po broju objekata, kreveta i visine prihoda Aminess je peta hotelska kompanija u Hrvatskoj”, kaže član uprave Aminessa Mladen Knežević.
Radi se najmanje devet mjeseci i cilja na cijelu godinu
Za ovu godinu buking ide dobro, puno očekuju i od novootvorenog kampa na Pagu, među rijetkima u Hrvatskoj s kategorijom pet zvjezdica, ali i od drugih kampova te hotela.
Vjeruju da će u ove godine premašiti rekordnih 1,7 milijuna noćenja iz 2023. godine, uz nastavak aktivnosti na povećavanju ukupne popunjenosti objekata u sezoni, ali i cijele godine.
Dva Aminessova hotela posluju cijele godine, pri čemu Knežević napominje da kontinuirano rade na ponudi za pred i posezonu, s fokusom na wellness i gourmet ponudi.
Većina objekata, posebice na sjevernom Jadranu, radi najmanje devet mjeseci u godini.
“Većina naših objekata posluje od ožujka do studenog i tijekom novogodišnjih praznika, a dane kada nismo otvoreni koristimo za uređenje hotela i odmor zaposlenika”, kaže Knežević.
Većina zaposlenih domaći
Broj zaposlenih u sezoni ove godine povećavaju na oko 2000, zbog otvaranja četiri nova objekta - hotela u Novom Vinodolskom i dva u Crikvenici te kamping resorta na Pagu.
Početkom godine gotovo 600 zaposlenika je bilo zaposleno na neodređeno.
Više od 60 posto zaposlenih su domaći ljudi, oko 35 posto iz regije (Srbija, BiH...), a ostali su iz drugih zemalja.
"Pronalazak radnika svake je godine izazov, ali ranim kampanjama ih privučemo veliki broj", kaže Knežević.
Samo ove godine na edukacije zaposlenika uložili su 200 tisuća eura, a sezonsku nagradu ove godine su podigli na 1.120 eura uz stalno prilagođavanje i osnovice plaća.
Investicije s fokusom na repozicioniranje ka višim kategorijama
Investicije Aminessa u portfelj te kvalitetu ponude i novo zapošljavanje također rastu, pri čemu Knežević iznosi da je u posljednje dvije godine ukupna vrijednost investicija samo u Makarskoj i na Pagu, u hotel odnosno kamp s zvjezdica, iznosila 109 milijuna eura. Dodatnih 50 milijuna eura uloženo je u opće poboljšanje kvalitete usluge u svim destinacijama.
“Aminess ima opsežan investicijski plan s fokusom na daljnje repozicioniranje portfelja prema objektima više kategorije. Plan obuhvaća i diversifikaciju smještaja i širenje spektra brendova, kao i što održiviije poslovanje", dodaje Knežević.
Vlasništvo i upravljanje uz nastavak širenja u Hrvatskoj i regiji
Na upit o vlasništvu i planovima, kaže da većinu objekata Aminess ima u gotovo stopostotnom vlasništvu, u dva je u partnerstvu kao većinski vlasnik, dok s tri upravlja, ali nema vlasničke udjele.
U vlasničkoj strukturi kompanije nema promjena odnosno većinski vlasnici Aminess grupe su Auctor Kapital i Auctor Holding.
“Dugoročna nam je želja podići kvalitetu postojećih objekata na četiri i pet zvjezdica te nastaviti ulaganje u daljnje širenje portfelja akvizicijama u Hrvatskoj i regiji. Planovi uključuju i dodatno osnaživanje menadžment kompanije Aminess Hospitality Group, putem koje upravljamo operativnim poslovanjem hotela, kampova i resorta, a vlasnicima hotela koji ulaze u ovakvu suradnju osiguravamo prilagođen upravljački pristup”, kaže Knežević.