M+ Grupa je u prvih devet mjeseci 2021. ostvarila ukupan prihod od 583 milijuna kuna, što je za 68 milijuna kuna ili 13 posto više u odnosu na prihod u istom razdoblju prošle godine. U razdoblju do 30. rujna ove godine ostvarena je EBITDA u iznosu od 100 milijuna kuna, što je za 13,8 milijuna kuna ili 16 posto više nego u istom razdoblju 2020. Neto dobit je u usporedbi s prva tri kvartala prošle godine, kada je iznosila 25,6 milijuna kuna, porasla za 66 posto, odnosno na 42,5 milijuna kuna. Broj zaposlenih prvi put je od osnutka M+ Grupe premašio 9.000, priopćili su iz kompanije
'Ovogodišnji rast poslovanja i povećana profitabilnost rezultat su prije svega snažnog organskog rasta. Nakon niza akvizicija i integracije novih članica u Grupu postigli smo sinergijske učinke poslovanja efikasnom konsolidacijom znanja, stručnosti i strateških aktivnosti što se odrazilo na rast dobiti. Time smo još jednom potvrdili ispravnost naše ambiciozne poslovne strategije zahvaljujući kojoj smo se pozicionirali kao nezavisni lider jugoistočne Europe i Male Azije u BPTO (Business Process and Technology Outsourcing) industriji', izjavio je Darko Horvat, predsjednik Uprave M+ Grupe.
Kapitalna osnovica društva porasla je i nedavnom sekundarnom javnom ponudom novih dionica, u kojoj su privatni i institucionalni investitori, među njima obvezni i dobrovoljni mirovinski fondovi, private equity i venture capital fondovi te fizičke osobe, stekli dionice M+ Grupe uplativši više od 105 milijuna kuna kapitala.
Zbog snažnog organskog rasta, racionalnog poslovanja, kao i zbog uspjeha SPO-a, M+ Grupa sada raspolaže visokim rezervama gotovog novca raspoloživog za daljnji rast kompanije, ističe se u priopćenju.
'Proteklo razdoblje našeg poslovanja obilježilo je uspostavljanje novih poslovnih odnosa s klijentima iz različitih sektora s posebnim naglaskom na klijente s njemačkog govornog područja, odnosno iz DACH (Njemačka, Austrija, Švicarska) regije. Svi relevantni pokazatelji društva su u porastu, obavljamo usluge za više od 260 klijenata na tržištima 58 zemalja svijeta, a i dalje snažno raste potražnja klijenata za sofisticiranijim uslugama kao što su webchat, digital onboarding te omnichannel usluga. Grupa je stoga dodatno akcelerirala razvoj softverskih rješenja za automatizaciju i unaprjeđenje korisničke podrške s fokusom na razvoj alata za umjetnu inteligenciju i strojno učenje', istaknuo je Darko Horvat.