Češki i slovački turisti razgrabili su u samo dva dana oko 9000 karata za vlak češkog prijevoznika Regiojet koji iz Praga vozi za Rijeku, a staje u Brnu i Bratislavi
Bez obzira što se u međuvremenu epidemiološka situacija u Hrvatskoj pogoršala, praktički svi vlakovi koji dolaze u Rijeku i dalje su popunjeni, piše Novi list.
'Svaki dan prodajemo između 500 do 1000 karata i ljudi dolaze bez ikakvog straha. Češki turisti vole Hrvatsku, vole Jadransko more, dolazili smo i 90-ih u vrijeme osamostaljivanja vaše zemlje i bili smo prvi gosti koji su dolazili u to vrijeme. Naši građani doista i dalje žele provesti odmor na Jadranu. Ljudi su upućeni u situaciju i vide da je situacija u Istri i na Kvarneru dobra i da nema problema, tako da mi, bez obzira na epidemiološku situaciju, ne vidimo pad potražnje za kartama', rekao je za Novi list Aleš Ondruj, glasnogovornik RegioJeta.
Češke turističke agencije počele su nuditi i paket aranžmane koji uključuju prijevoz vlakom, dva polupansiona u hotelu uz dodatne pogodnosti i usluge koje su uključene u aranžman. Tako se gostima nudi da, primjerice, u četvrtak popodne vlakom iz Praga krenu put Rijeke, kamo stižu u petak ujutro, i potom su dvije noći u hotelu, te se u nedjelju vraćaju u Prag. Cijena ovakvog aranžmana je oko 220 eura. S ponudom su započeli prošli petak i za vikend prodali preko 100 takvih paket-aranžmana.
Ondruj je rekao kako se linija prema Rijeci pokazala vrlo uspješnom te će vlakovi RegioJeta za Hrvatsku voziti i iduće godine. Moguće je da se u itinerer uključi i Split.
I Riječani u češku prijestolnicu mogu otputovati za 30-ak eura. Na svakom vlaku prema Pragu ima oko 50 do 100 hrvatskih građana.
RegioJetovi vlakovi svakodnevno voze na relaciji Prag-Rijeka do kraja kolovoza, a u rujnu će dolaziti ponovno tri puta tjedno. Posljednji ovogodišnji vlak će iz Rijeke tako krenuti natrag 26. rujna.
RegioJet vodeća kompanija za duge željezničke poveznice u Središnjoj Europi, a godišnje bilježe 20 milijuna putnika i to 11 milijuna u željezničkom i 9 milijuna u autobusnom prijevozu. Ovogodišnju liniju prema Rijeci su, pak, ostvarili u suradnji s Hrvatskim željeznicama, Slovenskim željeznicama i mađarskom tvrtkom Continental Railway Solution.