rezultati za 2016.

Tisak prošlu godinu zaključio s 388 milijuna kuna gubitka

05.10.2017 u 17:34

Bionic
Reading

Tisak Grupa je u 2016. godini ostvarila je gubitak prije oporezivanja od 388 milijuna kuna, dok je gubitak za 2015. godinu iznosio 64,4 milijuna kuna, navodi se u revidiranom financijskom izvješću grupe objavljenom u četvrtak

Konsolidirani poslovni prihodi Tisak Grupe su u 2016. iznosili 2,73 milijarde kuna, što je za 3,5 posto manje nego godinu ranije. 

"Grupa je u 2016. godini ostvarila gubitak od 388 milijuna kuna, nakon čega je knjigovodstvena vrijednost kapitala i rezervi bila negativna u iznosu od 202 milijuna kuna. Kratkoročne obveze su veće od kratkoročne imovine za 330,9 milijuna kuna", stoji u izvješću. 

Prema financijskom izvješću, glavni rizik Grupe u nadolazećem razdoblju predstavlja stabilizacija i restrukturiranje operativnog poslovanja u kojem Grupa mora vratiti profitabilnost u maloprodajnom lancu, veleprodajnom segmentu te logističkom dijelu poslovanja.

Glavni fokus Uprave u maloprodajnom segmentu jest zatvaranje neprofitabilnih prodajnih mjesta, tj. optimizacija maloprodajne mreže te optimizacija asortimana. Jedno od značajnih zaokreta u poslovanju Grupe jest proširenje suradnje sa tvrtkama Philip Morris te Japan Tobacco International u kolovozu 2017. godine koji su uz British American Tobacco vodeći globalni proizvođači duhanskih proizvoda, čime se na policama maloprodajnih mjesta Tiska proširio asortiman cigareta.

Ante Ramljak
  • Ante Ramljak
  • Ante Ramljak
  • Ante Ramljak
  • Izvanredna uprava Agrokora predstavila revidirana financijska izvješća
  • Ante Ramljak
    +14
Izvanredna uprava Agrokora predstavila revidirana financijska izvješća Izvor: Cropix / Autor: Davor Pongracic / CROPIX

Uprava matičnog Društva vjeruje da će tijekom primjene Zakona o postupku izvanredne uprave, poslovanje grupe biti stabilizirano kroz proces utvrđivanja nagodbe sa vjerovnicima tražbina te kroz provođenje restrukturiranja poslovanja grupe, stoji u izvješću.

Budući razvoj poslovanja grupe bit će usmjeren na optimizaciju maloprodajne mreže (zatvaranje neprofitablnih te otvaranje novih prodajnih mjesta, optimizaciju i unapređenje asortimana i usluga), optimizaciju i unapređenje veleprodaje (uvođenje novih asortimana) te na restrukturiranje logističkog dijela poslovanja s ciljem stvaranja sinergijskih učinaka i jačanja tržišne pozicije kako bi se u budućnosti ostvario veći rast prodaje i osigurala stabilna budućnost grupe. grupa treba posebnu brigu posvetiti racionalizaciji i kontinuiranoj brizi o troškovima i provođenju mjera ušteda s ciljem smanjenja rashoda, kaže se u izvješću.