Idizajn studio

Kako unaprijediti svoje poslovanje

07.09.2017 u 15:20

Bionic
Reading

Niste zadovoljni vidljivošću svoje tvrtke na tržištu? Ovi savjeti bit će vam od koristi

Stvaranje i održavanje uspješnog brenda od posebne je važnosti za svaku tvrtku. Snažan brend znatno će povećati vrijednost poslovanja tvrtke i pomoći kompaniji da profitira na razne načine ili joj odmoći – ako se brendiranje radi na pogrešan način. Savjeti stručnjaka pritom su i više nego dobrodošli, a nekoliko njih izdvajamo u nastavku.

Izgradnja Brenda kreće s predstavljanjem na Internetu

Klijenti vas najčešće traže prvo na Internetu, točnije, njih čak 62% (izvor: Consumer Barometer). To je zaista veliki postotak. Ne trebamo isticati posebno koliko je važno u tom slučaju imati barem web stranicu. Ako pak je nemate, u očima kupaca ispadate neozbiljni.

Naravno, važno je i kako ta web stranica izgleda, a za savjet smo upitali Ivicu Deaka, vlasnika Idizajn studija, dobitnika međunarodnog priznanja za dizajn 2016. godine:

Za web stranicu najvažnije je da bude user friendly, funkcionalna i vizualno atraktivna. Izbornik mora biti složen intuitivno, kako bi korisnik u svakom trenutku znao gdje kliknuti i na koji sadržaj će ga taj klik odvesti.

Digitalni ili klasični marketing – što je važnije za brending tvrtke?

Trenutak susreta iskoristili smo i postavili Ivici još jedno zanimljivo pitanje koje nas muči već duže vrijeme: što je za brendiranje tvrtke važnije, kvalitetno predstavljanje na Internetu ili tiskani materijali koje možete podijeliti drugima osobno? – Unatoč tome što sam grafički dizajner po struci, preferiram Internet. Kada imate web stranicu i kvalitetno se oglašavate pomoću društvenih mreža, tržište vam može biti cijeli svijet. Mogućnosti Interneta stoga su daleko veće od mogućnosti klasičnog marketinga koji se radi putem letaka, brošura te radio i TV priloga. Ipak, smatram da je za kvalitetni brending tvrtke važan ukupni dojam te usklađenost svih vizuala, od logotipa i vizitke, web stranice te na koncu spomenutih tiskanih reklama.

Zajedno s Ivicom u timu radi supruga Maja, koja osim što radi web dizajn, zadnjih godina rastura i u digitalnom oglašavanju. Maja ističe: Internet je fleksibilniji medij od klasičnog marketinga. Izradite li kvalitetnu komunikacijsku strategiju, klijent može prilično brzo, jednostavno i s relativno malo uloga doći do svojih potencijalnih klijenata. Užitak je sudjelovati u procesu izgradnje brenda raznih tvrtki od samih početaka do kraja. Osjećaj je svaki put jednako uzbudljiv, kao da gledate rađanje Feniksa iz pepela – kroz smijeh je nadodala simpatična Maja.

Vaše poslovanje stagnira? Vrijeme je da se obratite stručnjacima!

Ovaj tim mladih ljudi okupljen pod istim krovom poslovno djeluje od 2013. godine. Neka vas ne zavara to što su relativno mlada tvrtka, jer iza sebe imaju preko 15 godina iskustva i više od 200 kvalitetno odrađenih projekata. Osim s malim obrtnicima, sve češće surađuju s velikim korporacijama. Kako kažu, cijene svakoga klijenta, bez obzira na veličinu, političko opredjeljenje ili rasu. Tako su imali prilike raditi na čak sedam medijskih kampanja za dvije najveće političke stranke tijekom nedavnih lokalnih izbora.

No, njihovo poslovanje seže i daleko izvan granica Hrvatske. Dosad su radili na projektima s tvrtkama iz Beča, Stuttgarta, Berlina, Londona, Varšave, Dubaija, a sudeći prema upitima iz inozemstva kojih je svakog dana sve više, ova impozantna lista će se nastaviti širiti.

Zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima zadovoljili su stroge financijsko - analitičke kriterije za područje cijele Europe te stekli pravo postati nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti. Iako su mali studio, pripadaju u skupinu od 10% najboljih poduzeća u Republici Hrvatskoj, što potvrđuje i njihov međunarodno priznati Certifikat bonitetne izvrsnosti, koji je ujedno i referenca da su siguran, ugledan i poželjan partner.

Ivica i Maja ovdje su da kvalitetno odrade posao i donesu rezultate klijentima koristeći digitalne tehnologije. Puno ulažu u svoje obrazovanje jer znaju da se u digitalnome svijetu pravila mijenjaju “preko noći”. Nove ideje i alati ih vesele, kao i svaki novi klijent koji ih potiče na nove izazove.

Želite li surađivati s ovim dvojcem koji se krije iza brenda Idizajn, javite im se što prije preko njihove web stranice https://i-dizajn.hr/, jer su jesenske gužve u njihovom malom uredu već počele.