Victoria's Secret planira veliki povratak u vrh najpoželjnijeg ženskog donjeg rublja nakon što se sljedeći mjesec odvoji od L Brandsa, nakon godina pada prodaje i pada popularnosti među ženama
Tvrtka koja se bavi prodajom donjeg rublja promijenit će ime u Victoria's Secret & Co. nakon što se 3. kolovoza pod oznakom 'VSCO' izlista kao zasebna javna cjelina. Tada će se promijeniti i ime tvrtke L Brands, u čijem je vlasništvu Victoria's Secret, u Bath & Body Works, s novom oznakom 'BBWI'.
Vodstva dviju kompanija održala su u ponedjeljak virtualni sastanak s investitorima kako bi detaljno dogovrili kako će izgledati podjela na dvije kompanije i kakav rast mogu očekivati.
Izvršni direktor Victoria’s Secreta Martin Waters preuzeo je krivnju za dosadašnje loše rezultate na sebe, obećavši da će marku ponovo učiniti relevantnom.
'Pogriješili smo! Izgubili smo relevantnost među modernim ženama koje su nam vrlo jasno poručile da promijenimo fokus s toga kako ljudi izgledaju na kako se ljudi osjećaju - od toga da bude o onome što on želi na to da bude prema onome što ona želi', rekao je Waters tijekom prezentacije, prenosi CNBC.
Victoria's Secret je i dalje globalni gigant u svojoj industriji iako se bori sa strelovitim padom prodaje. U medijima se spekuliralo da je tvrtka na rubu propasti. Prihod u 2020. godini iznosio je 5,4 milijarde dolara, u usporedbi sa 7,5 milijardi dolara u 2019. i 8,1 milijardu u 2018. godini.
Uprava je u ponedjeljak izvijestila investitore da će Victoria’s Secret ciljati srednji jednoznamenkasti rast prihoda u sljedećih tri do pet godina. Iako je Victoria's Secret još uvijek dominantan igrač u kategoriji donjeg rublja, posljednjih godina izgubili su mnogo kupaca koje preferiraju kupovinu linija grudnjaka koje su prikladni za sve tipove tjelesne građe, a ne samo neke poput brandova Aerie, Cuup i ThirdLove.
L Brands stekao je Victoria’s Secret 1982. godine za svega milijun dolara. U to je vrijeme Victoria’s Secret uz katalog poslovala samo sa šest trgovina. U međuvremenu je izrasla u giganta.
Svojim izlaskom iz L Brands, Victoria’s Secret traži novi početak. Tvrtka zna da je otišla predaleko - sa svojim "anđelima" i s često prekomjernim i seksualno usmjerenim marketingom.
Waters je iznio neke korake koje tvrtka poduzima kako bi pokušala pridobiti kupce natrag. 'Naša je vizija prilično ambiciozna, a to je biti vodeći svjetski zagovornik žena', rekao je izvršni direktor.
Tvrtka planira izloge u svojim trgovinama učiniti inkluzivnijim dodavanjem plus size lutki. Također planiraju stotinama prodavaonica dati svjetliji izgled. Također će testirati brojne lokacije izvan trgovačkih centara, počevši od ove jeseni.
Victoria's Secret planira ući u kategorije proizvoda, koje uključuju majčinstvo, odjeću koja se oblikuje prema tijelu i stilove za mladenki, dok će se dalje širiti u području kupaćih kostima. Njihov PINK ogranak i dalje je usredotočen na mlađe generacije kupaca, ali klonit će se marketinga prema publici na fakultetu, napomenula je uprava.
Tvrtka je također natuknula kako planira jednog dana vratiti svoju kultnu modnu reviju Victoria's Secret, koja je ukinuta 2018. nakon što je događaj pretrpio debakl s iznimno niskom televizijskom gledanosti. Waters je rekao da će nova revija, jednom kad se održi, biti predstavljena na puno 'kulturološki važniji' način.
Analitičari su ohrabreni što je Victoria's Secret priznala rezmjere pogrešnih koraka u prošlosti, ali naglašavaju da je još mnogo posla pred njima.
Victoria’s Secret razmatra mogućnosti za veći rast u Kini, svom najvećem međunarodnom tržištu i kao i u internetskoj trgovini. 520 lokacija tvrtke izvan Sjeverne Amerike čini oko 7% neto prodaje, dok digitalno čini 40% njezinog poslovanja, priopćila je tvrtka.
'Naš je posao sada obnoviti temelje, vratiti se osnovama i tu odmah krećemo', poručio je Waters.