Poznata američka manekenka i glumica Kate Upton prilikom gostovanja u emisiji Andyja Cohena otkrila je kako nije pretjerano potresena viješću o otkazivanju ovogodišnjeg izdanja najpoznatije modne revije donjeg rublja Victoria's Secret
'Znate što? Ljudima je dosta gledanja žena s istim tipom tijela na modnoj posti. Danas se traži inkluzivnost i svaka žena bi na pisti trebala biti zastupljena, u suprotnom govorimo o reviji koja će vas samo uspavati', iskreno je izjavila Kate Upton voditelju Andyju Cohenu na upit za komentar vijesti o otkazivanju spektakularne modne revije brenda Victoria's Secret.
Godine 2012., Kate Upton katapultirana je u zvjezdanu orbitu zahvaljujući naslovnici poznatog časopisa Sports Illustrated poznatog po naslovnicama s brojnim ljepoticama u kupaćim kostimima.
Iako je u prošlosti nastupala kao model u katalozima brenda Victoria's Secret, nikada nije imala priliku biti dijelom njegovih spektakularnih revija u svjetskim prijestolnicama. Godine 2012. tadašnja kreativna direktorica revije Victoria's Secret, Sophia Neophitu, izjavila je kako brend nikada ne bi angažirao Kate Upton za modni spektakl nazvavši njezin izgled 'previše očitim', uspoređujući ga sa izgledom supruga nogometaša i pritom ističući kako ima previše plavu kosu i lice koje će svakoga s dovoljno novca natjerati da izađe i kupi proizvod koji promovira.
Vijest o otkazivanju tradicionalne modne revije samo je jedna u nizu loših vijesti iz brenda Victoria's Secret koji se posljednjih tjedana našao u velikim poslovnim problemima.
Reklamiranje hiperseksualnosti, po kojoj je poznat ovaj brend nailazi na sve više kritika, a njegova ekskluzivna potreba angažiranja mršavih modela označena je opasnom u vremenima kada se mnoštvo ljudi trudi promicati pozitivan stav prema različitim tipovima ženskog tijela.
Osim navedenog, problem koji javnost trenutno ima s brendom Victoria's Secret su i njihovi proizvodi, točnije donje rublje u ograničenim konfekcijskim brojevima, a vodstvo brenda svjesno moguće propasti carstva započelo je s restrukturiranjem i mijenjanjem poslovne politike na tržištu za koju se nadaju kako će uroditi plodom i brend ponovno učiniti poželjnim među kupcima.