Japanska tvrtka JR East Water Business Co., čije je sjedište u Tokiju, izmislila je nove automate za prodaju pića koji interakcijom pomoću zaslona osjetljivog na dodir preporučuju kupcu što da popije
Tokijska tvrtka JR East Water Business Co. napravila je novi automat za prodaju pića koji odgovaranjem na pitanja preko zaslona osjetljivog na dodir te skeniranjem kupčevog lica donosi preporuku koje bi mu piće najviše odgovaralo. Automat je na pokusnom korištenju na jednoj od tokijskih željezničkih stanica, a rezultati su zasad obećavajući. Novi automati prodaju tri puta više napitaka od dosadašnjih.
Osim skeniranja lica, automat će pitati kupca za spol i dob, a na konačan odabir pića utjecat će čak i temperatura i doba dana. Automat će muškarcima uglavnom preporučiti kavu ili čaj, ovisno o dobi, a ženama nešto slađe.
'Činilo nam se da bi kupcima bilo zanimljivije ako i automat sudjeluje u odabiru njihovog pića', rekla je glasnogovornica tvrtke.
Iako je dosad isproban samo jedan, uskoro će se na još pet željezničkih stanica pojaviti takvi automati, a do ožujka 2012. bit će ih postavljeno 500 širom Tokija