Već smo se više puta nasmijali greškama u reklamama, no dosad još nismo vidjeli kako bi stvari izgledale kad bi tvrtke bile brutalno iskrene u reklamiranju svojih proizvoda. Zato je to napravio švedski grafički dizajner koji nas je oduševio svojim dosjetkama i kreativnošću
Kako bi izgledali logotipi velikih tvrtki i korporacija kad bi stvari nazvali pravim imenom? Svoje viđenje tog problema u grafičkom je obliku iznio Viktor Hertz, sjajan dizajner iz Švedske, koji je na papir, tj. u Photoshop prenio opće mišljenje o poznatim brendovima koje volimo ili mrzimo.
Njegovi 'Iskreni logotipi' (Honest Logos) privukli su pažnju na društvenim mrežama, proširili se internetom i postali hit.
'Ovo je ideja za seriju iskrenih logotipa koji otkrivaju stvarni sadržaj onoga što tvrtka nudi, kako bi se njihovi proizvodi zapravo trebali zvati. Neke su promjene očite, neke su smiješne, a neke su zbilja briljantne. Ne znam', napisao je Hertz na svojoj web-stranici
S obzirom na to da se kompanije svim silama trude predstaviti u najboljem svjetlu, ovaj ironični odmak koji je postavio Viktor Hertz ne samo da nasmijava, nego i tjera da se zamislimo koliko zapravo vjerujemo poslovnim divovima.
Pogledajte galeriju i prosudite koliko su dobro pogođeni 'Iskreni logotipi', a na službenoj stranici proučite i druge radove Viktora Hertza.