Grešnici u New Yorku imali su jedinstvenu priliku za pročišćenje pred Uskrs. Kako je reklamna kampanja SoulWow obavijestila sve katolike u Velikoj Jabuci: 'Nakon korištenja ovog proizvoda osjećat ćete se kao da ste kršteni'
Parodija na reklamu ShamWow koja je promovirala ručnike s nevjerojatnom sposobnošću upijanja, marketinški pokušaj Katoličke crkve nazvan SoulWow imao je za cilj nagovoriti katolike u New Yorku na ispovijed pred Uskrs. Video započinje mladim dinamičnim svećenikom koji stoji ispred stola prepunog sredstava za čišćenje te obećava da ćete se nakon ispovijedi osjećati 'skoro kao da ste kršteni'.
'Osjećate se izgubljeni i zbunjeni? Osjećate da morate nekome istresti dušu? Postoje proizvodi za čišćenje kuće, odjeće, kose, ali samo je jedan način da očistite sebe. Reći ćete: 'Wow', kad se ispovjedite u bilo kojoj crkvi u Brooklynu, Queensu i Long Islandu od tri do šest sati popodne', uvjerava otac Vic u spotu koji ima sve elemente reklame za najnoviji usisivač ili magičnu krpu.
Smjela i hrabra kampanja koja graniči s autoironijom ipak je polučila učinak. Crkveni velikodostojnici izjavili su da je broj ljudi koji su došli na ispovijed porastao.
Pogledajte video: