Zabavna reklama za rasprodaju mačaka u Winnipegu u nekoliko je tjedana postala hit na YouTubeu s preko 400.000 gledanja. Razlog tomu je, kako kažu komentatori, zato jer je kratka reklama 'najbolje najbolja među najboljima'
Winnipeg humane society (Vinipeška čovječna udruga) u Kanadi napravila je kratki film po imenu Kitty Midnight Madness. Radi se o neozbiljnoj reklami za podjelu mačaka kojoj je cilj, naravno, naći što više udomitelja za mačke.
U vrlo uspješnoj kombinaciji duhovitog i slatkog Andy Hill koji inače radi kao prodavač namještaja poziva ljude da dođu i kupe mačku te nabraja sve vrste koje imaju. Simpatični Andy kaže da Winnipeg humane society ima muške mačke, ženske mačke, mačke koje su već kastrirane, lijene mačke, lude mačke, pa čak i 'mačke koje će samo ležati i pokriti vam rupu na kauču'.
Nakon proizvoljne brojke od milijun gledanja kao trenutak kad se neki film može proglasiti 'viralnim' svi čekaju da i Kitty Midnight Madness dobije taj status.
'Ako ne možemo naći mačku za vas, nabavit ćemo vam psa', vrhunac je i kraj filma koji nema nikakve veze sa stvarnom rasprodajom pasa i mačaka.