Mačci uglavnom bježe od pasa. Osim ako su Modni. U tom slučaju skupljaju njihov izmet u Guccijeve vrećice. Recesija je možda pogodila poljoprivrednike, no očito nije i dupe cucka Marka Grubnića. Osim brendiranim obavljanjem velike nužde po zagrebačkom Jarunu, kujica Lu se može pohvaliti i haljinicom kupljenom u Beču. Pročitajte kakve vas sve blagodati očekuju ako poželite postati pas snobova s rupom u džepu
Par isforsiranih zvjezdica s našeg terena tek su žaruljice za bor prema supernovama svjetske scene čiji kućni ljubimci ne samo da kenjaju gućijevski, već i žive u psećim palačama s plazma televizorima, mineralnim kupkama, dijamantnim ogrlicama i pozlaćenim madracima.
Ne znamo točno zašto, ali Gucci ne proizvodi samo najlonske vrećice. Ta modna kuća ima cijelu seriju proizvoda za pse, od kaputića, cipela, kreveta, zdjelica, ogrlica, pa čak i torbica koje trebaju svakom četveronošcu. Potvrdit će to svako normalno ljudsko biće koje se zagledalo u tužne oči svog pseta na duže od tri minute. Molećivi pogled vaše pudlice ili labradora već odavno ne znači glad, želju za pažnjom ili jednostavno tipični izraz lica njegove pasmine, već nešto konkretnije. Recimo, dijamantnu krunu od 21,5 milijuna kuna koju je na poklon dobio jedan petnaestogodišnji malteški pas.
Ukoliko vam se to čini ipak par dolara previše, možete svog kućnog ljubimca odobrovoljiti superluksuznom kućicom s ugrađenim 52-inčnim plazma televizorom, spa-om, samočistećom zdjelom za hranu i vodu, kontroliranom temperaturom, kamerom te skenerom za zjenice. Taj minimum dostojanstva koji potrebuje svaki kućni ljubimac dolazi s cijenom od 2,1 milijun kuna
Lista slavnih snobova, koji su malo predoslovno shvatili našu narodnu 'pola pijem, pola Šarcu dajem', pa svoje životinje obasipaju pozamašnim polovicama, sve je veća i to su shvatili svi brand menadžeri Guccija, Chanela, Dolce&Gabbane, Diora ili Luisa Vuittona te brže bolje osmislili čitavu liniju proizvoda za kućne ljubimce. Istinabog, za par godina ćemo imati kataloge brandiranih modnih dodataka za male crnce i Azijate, kako se već mijenja ideja o nužnom modnom detalju sezone, no zasad su četveronošci još uvijek u laganoj prednosti.
Paris Hilton je svog jorkširskog terijera i čivavu po imenu Tinkerbell prošetala po kilometrima crvenog tepiha, cucki su zvijezde njezinog reality showa Simple Life, a 2004. je ovaj potonji 'autorizirao' svoje memoare 'The Tinkerbell Hilton Diaries'. Rekao je 'vuf' pa 'vau' i svima je bilo jasno. Hiltonica je svoju ljubimčad opremila Guccijem i Diorom, no je li im kupila i ležaljku za pse ukrašenu sa 75.000 kristalnih zrnaca? Navedena bolesnoća stoji 163.000 kuna, a time je nebuloznija što je na jastuku urezan lik mačke s mašnicom oko lijevog uha.
Osim Hitonice, svoju si je pseću dijagnozu objavila i Elle Woods, dok Ivana Trump preferira zvecakanje mačjih dijamanata. Priznajemo, Woodsova svoju živinu još uvijek koristi tako da joj bojama paše uz šeširić ili kaputić, no Donaldova kći je otišla oko sto tisuća dolara dalje te priuštila svojoj maci dijamantnu ogrlicu.
No frajeri nisu ostali dužni psihijatrima, pa tako čitamo da je 2006. Snoop Dogg krenuo u biznis s igračkama i majicama za pse. Njegova ciljana publika, doduše, nisu pseće tetkice, već pit-bullovi, buldozi, ukratko 'svodničke' mrcine koje super stoje uz par kurviša i pištač pod majicom.
Hoće li naši brand narkići ikada dogurati do psećeg pavilijona u stilu Luja XV za 123.000 kuna, madraca izvezenim pozlaćenim koncempo cijeni od 15.400 kuna ili 52-karatne oglice od bijelog zlata optočene sa 1.600 dijamanata i pričvršćenom krokodilskom kožom koja će vam biti predana u vlasništvo uz skromnu naknadu od 9,2 milijuna kuna? Čisto sumnjamo. Čemu trošiti suvišne pare na status, trač, zavist i medijsku eksponiranost? U Hrvatskoj je za to dovoljna najlonska vrećica.