Pretpostavljamo da čak ni sustav pranja i sušenja nakon nužde ne može u potpunosti opravdati nevjerojatnu cijenu ovog čuda tehnologije, no takve odluke ćemo prepustiti čitateljima
Priznajemo da nam je pomalo smiješna i bizarna reklama za zahodsku školjku koja košta oko 56.000 kuna. Slažemo se da zagrijano sjedalo, sustav pranja i sušenja nakon obavljanja nužde, te masažer koji su svi ugrađeni u ovo čudo tehnologije svakako djelomično opravdavaju njegovu cijenu, no nije li ipak bizarno da bi netko htio izdvojiti tolik novac za zahod umjesto da ga, na primjer, daruje u dobrotvorne svrhe?
Voljeli bismo da je osnovna svrha ovog 'überzahoda' pomoć starima i nemoćnima, a ne luksuz za razne vukove s Wall Streeta, no cijena baš i ne ide u prilog toj teoriji. Da ne bi ispalo da smo mrzitelji odličnih zahoda, dodat ćemo da postoji i jeftinija varijanta za oko 2.240 kuna, što zvuči značajno povoljnije.