Britanskoj grupi Co-operative dogodila se manja PR noćna mora kad su greškom na Twitteru, na kojem inače objavljuju posebne akcije, stavili fotografiju mladića golog torza. Kupci, najblaže rečeno, nisu bili oduševljeni
Razne trgovine koriste društvene mreže da bi dodatno promovirale svoje proizvode. Ni britanski Co-operative nije iznimka – na Twitteru ima više od 18.000 ljudi koji prate njegove akcije.
No kao što to Murphyjev zakon kaže – sve što može poći krivo, poći će krivo.
Bizarnom pogreškom, umjesto akcije, netko je na Twitter stavio sliku polugolog mladića kako se mobitelom fotografira u ogledalu. Reakcije onih koji prate tvitove trgovine nisu bile najbolje.
Trgovina se ispričala zbog 'manje tehničke pogreške', no komentari su varirali od 'moroni' i 'koje budale' do još gorih. No zahvaljujući svojoj pogrešci Co-operative je imao nagli porast posjećenosti svog kanala na Twitteru, pa je to pametno iskoristio da bi spomenuo veliku akciju koja je bila u tijeku.