Da slaganje kockica nije samo dječja igra moći će se vidjeti na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje u petak počinje izgradnja skulpture DataCROnomics koja će s 30 tisuća komada raznobojnih Lego® kockica predstavljati hrvatsko gospodarstvo
Skulptura DataCROnomics je zajednički projekt tvrtke Bisnode, vodećeg ponuđača poslovnih informacija i udruge studenata Financijski klub.
Njome će pokušati dočarati proces pretvaranja Big Data u Smart Data, odnosno osnovne misije tvrtke Bisnode, a to je skraćivanje procesa donošenja odluka plasiranjem brze, točne i provjerene informacije.
'Svakodnevno vršimo više od 250.000 dnevnih provjera i preko 9.000 dnevnih izmjena, dok cjelokupna baza podataka sadrži preko 300 milijuna zapisa. Projekt DataCROnomics dočarat će ono što naši stručnjaci svakodnevno rade - pretvaranje velike količine podataka u informacije potrebne za odlučivanje', pojašnjavaju iz Bisnodea.
Skulpturu je dizajnirao Matija Pužar, ovlašteni suradnik Lego® grupe, a prikazivat će 5 ključnih ekonomskih pokazatelja - izvoz, investicije, broj zaposlenih, neto dobit i ukupne prihode u razdoblju od 2010. do 2015. godine.
Podatke su na temelju Bisnodeove baze analizirali studenti iz udruge Financijski klub, a slaganje skulpture koordinirat će Lego® klub Kockice.