U proteklih nekoliko dana, društvene mreže su preplavljene postovima i memovima o, vjerovali ili ne, nestašici sladoleda od pistacije! Ovaj nevjerojatan događaj izazvao je lavinu reakcija, koja se pretvorila u pravi viralni fenomen.
U jeku nestašice sladoleda od pistacije u McDonald'su, društvene mreže su preplavljene kreativnim reakcijama, među kojima su se istaknuli brendovi Breadclub, Submarine i AutoZubak. Svi su oni iskoristili prepoznatljive natpise u stilu Seth Phillipsa, poznatog influencera, kako bi se pridružili viralnoj drami na humorističan i efektan način.
Sve je počelo kada je Submarine, lanac burger restorana, objavio fotografiju na kojoj njihov zaposlenik drži natpis: "Mi imamo pistachio!" Ova slika, jednostavna i duhovita, odmah je privukla pažnju korisnika društvenih mreža. Kroz nekoliko sati, natpis je podijeljen na stotine profila.
Sladoled od pistacije je pravi gurmanski užitak koji oduševljava svojim jedinstvenim okusom i kremastom teksturom. Njegova karakteristična zelena boja i bogati okus često su omiljeni među ljubiteljima sladoleda.
Breadclub, također nije propustio priliku. I oni su sa svojim natpisom „Mi imamo pistachio!“ podržali McDonalds's kolege koji su se našli u „nevolji“.
Najveće iznenađenje došlo je od Auto Zubaka, lanca auto salona i servisa. Njihov natpis, bio je: "Nemamo pistachio, ali imamo sličnu boju." Ova neočekivana, ali genijalna marketinška taktika privukla je mnoštvo znatiželjnika.
Ove kreativne kampanje postale su pravi hit na društvenim mrežama. Korisnici sa oduševljenjem dijele fotografije natpisa, hvaleći domišljatost brendova. Komentari poput "Ovo je genijalno!" i "Tko je znao da će pistacija sladoled izazvati ovakvu pomamu?" preplavili su internet.
McDonald's, naravno, nije mogao ignorirati ove akcije. U svom komentarima, su izrazili sreću zbog tolike pozornosti koju su izazvali. A jutros su na sreću svih objavili kako je omiljeni sladoled od pistacija ponovno u ponudi.
Pistacija je zapravo jedna od najstarijih orašastih plodova na svijetu, a arheološki nalazi sugeriraju da se konzumirala još prije 9.000 godina! U starom Babilonu, pistacija je bila toliko cijenjena da su je smatrali "kraljevskim orašastim plodom" i često se koristila kao valuta u trgovini. Također, pistacije su jedini orašasti plodovi koji prirodno imaju prepoznatljivu zelenu i ljubičastu boju zbog visokog sadržaja klorofila i antocijana.
Ova neobična situacija pokazuje koliko su brendovi spremni brzo reagirati i iskoristiti viralne trenutke za promociju. Kroz jednostavne, ali efektne natpise u stilu Seth Phillipsa, McDonald's je pionirski na hrvatskom tržištu pokrenuo neočekivani viralni hit. Pridružili su se internetskoj zabavi, pridobivši simpatije i pažnju javnosti. Sljedeći put kad se suočimo s nestašicom omiljenog proizvoda, možemo biti sigurni da će brendovi naći način da nas iznenade i zabave na nove, kreativne načine.