U Studentskom centru u Zagrebu 7. studenog otvaraju se dvije izložbe, 'Arhiv promjene' Damira Žižića, koja se u Galeriji SC može pogledati do 22. studenog te 'Hušman/ Tadić/ Huzjan', koja se može pogledati do 17. studenog u Francuskom paviljonu. Kustosica obje izložbe je Marta Kiš, a otvorenja su na rasporedu u 20 sati, najavljeno je iz Kulture SC-a
Damir Žižić s 'Kulturom promjene' počeo je surađivati u lipnju 2006. na &TD-ovoj predstavi 'Grmače', kao student, a danas njegove fotografije predstavljaju 'vrijednu arhivu svega što se u Kulturi Studentskog centra zbivalo unazad dvanaest godina, a što je ljetos prilično nasilno prekinuto', stoji u najavi izložbe Žižićevih fotografija koje prikazuju različite programe Kulture, festivale, izložbe, razgovore, predavanja, radionice, koncerte, ali i one 'nevidljive' trenutke, iza scene.
'Arhivi su nužni za očuvanje povijesnih činjenica, no oni nose i određenu moć. Već samom odlukom što će se arhivirati gradimo, odnosno brišemo i usmjeravamo informacije koje će (p)ostati poznata povijest. Nedavno je u Studentskom centru u Uredu kulture morao intervenirati Državni arhiv kako bi pojedincima objasnio da se arhivi (ili ono što tek mora postati arhivom) ne uništavaju. Na žalost, povijest ove institucije u više navrata bilježi trenutke u kojima su se dokumenti bacali u kontejnere. Zapravo je izuzetno zanimljivo kako je kultura uopće opstala u okruženju koje ju ne razumije, mogli bismo reći i ne želi. Možda je upravo takva marginalna pozicija unutar velike institucije bila plodno tlo za razvijanje drugačijeg, onog koje prkosi masovnom ili samo pokušava pronaći svoj jezik a da ga u tome nitko ne cenzurira ili ometa', navode iz Kulture SC-a čiju je nekadašnju voditeljicu Natašu Rajković Sanacijsko vijeće SC-a smijenilo u kolovozu ove godine i na njeno mjesto postavilo Davora Šišmanovića.
Druga izložba okuplja troje autora, Marka Tadića, Ane Hušman i Ištvana Huzjana koji istražuju prostor Francuskog paviljona, koji je, kako stoji u najavi, oduvijek svojom 'veličinom, neklasičnom akustikom, promjenjivom rasvjetom', a 'ponajprije nedodirljivošću zaštićenog spomenika' nametao 'izazovne uvjete' za izlaganje. Tadić, Hušman i Huzjan svojim će radovima i njihovom međusobnom interakcijom 'prazan prostor pretvoriti u mjesto'.