PROŠIRENA STVARNOST

Advent Zagreb predstavlja se na svjetskoj izložbi Expo Dubai: Virtualne igračke, adventske svjetlosne projekcije i haljina Krie Designa kao glavni aduti

07.12.2021 u 15:50

Bionic
Reading

Turistička zajednica grada Zagreba postavljanjem glavnih motiva ovogodišnjeg Adventa Zagreb na lokacije svjetske izložbe Expo 2020 Dubai, donosi novu dimenziju u komunikaciji i promociji ovog najznačajnijeg turističkog proizvoda

Naime, igračke koje se u virtualnoj stvarnosti (AR) nalaze na 10 lokacija u centru Zagreba, sada se, uoči i za vrijeme Božićnog tjedna, koji se održava od 20. do 28. prosinca na Expo-u, nalaze i na pet lokacija Expo Dubai, kao i u samom Hrvatskom paviljonu.

Posjetitelji mogu, tako, uz pomoć pametnih mobitela i aplikacije Equinox XR, potražiti prepoznatljive Virtualne igračke te ih ponijeti sa sobom i samostalno postaviti na bilo koju drugu lokaciju na svijetu ili podijeliti na društvenim mrežama. Osim igračaka, u večernjim satima, prikazuju se adventske svjetlosne projekcije na najfrekventnijim lokacijama Expo-a, kao i promotivni film Adventa Zagreb.

Igračke u proširenoj stvarnosti - Advent Zagreb 2021 Izvor: Društvene mreže / Autor: Youtube

Dodatno, u Hrvatskom paviljonu izložena je i haljina Bow zagrebačke dizajnerske kuće Krie Design koja je 2018. godine dobila poziv za nastup na Arab Fashion Weeku, kao jedini modni brend iz Hrvatske. To je bila posebna čast za dizajnericu, Kristinu Burju, koja je ovom prigodom izjavila: 'Krie Design te je godine nastupio kao prvi 'sustainable' brand na Arab Fashion Weeku, na kojem sudjeluje sve do danas.

Krie kolekcija oduševila je tamošnje ljubiteljice mode, a crvenu Bow haljinu s mašnom odabrala je poznata arapska glumica Mayssa Maghrebi, kao i njezina kolegica, glumica Cynthia Samuel. Mnogi arapski mediji raspisali su se o ovoj haljini koju su nosile dvije tako poznate osobe te mi je izuzetno drago da je sada izložena u Hrvatskom paviljonu u sklopu svjetske izložbe EXPO.'

  • +10
Advent na Gradecu Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

'Tehnologija proširene stvarnosti omogućila nam je da na EXPO-u, na interaktivan, ali i održiv način, predstavimo Advent Zagreb kao naš najznačajniji turistički proizvod. Naime, AR smisleno obogaćuje fizički prostor, bez ikakvih intervencija, što je u duhu slogana ove najveće svjetske izložbe 'Povezivanje umova, stvaranje budućnosti'. Jednako tako i svjetlosne projekcije kojima promoviramo Advent, doprinose prezentaciji na održiv i odgovoran način, a to zaokružuje Krie Design čiji je cjelokupni koncept baziran na primjeni ekološki odgovornih materijala', izjavila je direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld.

Podsjećamo, svjetska izložba Expo 2020 u Dubaiju otvorena je 1. listopada 2021. i traje do 31. ožujka 2022., a očekuje se kako će ovo biti jedna od najposjećenijih svjetskih izložbi. Okupit će više od 25 milijuna posjetitelja iz više od 190 zemalja svijeta, što uključuje tržišta Afrike, Azije, Europe, Amerike, koji čine ukupno 3,2 milijarde potrošača.