Talijani su odlučili učiniti Giuliettu pristupačnijom za europske kupce na pomalo neobičan način
Postojeći 1.4 četverocilindrični turbobenzinac koji razvija 120 KS zamijenili su istom jedinicom koja razvija čak 15 KS manje, odnosno 105 KS pri 5.000 o/min i 206 Nm već od 1.750 o/min. Milanezi su na izboru imali i MiTov 1,4-litreni MultiAir iste snage, no vjerojatno ga nisu odabrali zbog nižeg okretnog momenta od 130 Nm.
Osnovna Giulietta standardno dolazi sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i tehnologijom start-stop koja osigurava potrošnju u kombiniranom ciklusu od 6,4 litara goriva na stotinu kilometara.
Performanse su, unatoč oslabljenju, unutar očekivanih granica. Sprint do stotke najslabija Giulietta odrađuje za 10,6 sekundi te na maksimalcu postiže 185 km/h. Međuubrzanje od 60 do 100 km/h traje 8,7 sekundi, a od 80 do 120 km/h - 11,5.
Zasad je nepoznato u kolikoj će se mjeri slabljenje motora odraziti na Giuliettinu cijenu.