Srpska tenisačica Ana Ivanović ovih se dana užurbano priprema za Olimpijske igre u Rio de Janeiru, ali prije toga se odmarala u Španjolskoj i pokazala da itekako prati modne trendove
Prelijepa tenisačica nedavno se vjenčala s njemačkim nogometašem Bastianom Schweinsteigerom i sve oduševila dvjema vjenčanicama. Prva je zapravo bila haljina s okomitim trendi volanima i Ana ju je odabrala za građansko vjenčanje, u vjenčanici za crkveni obred bila je poput princeze. Mediji širom svijeta imali su samo riječi hvale za obje haljine i cjelokupni stil zgodne tenisačice.
Prije nekoliko dana objavila je pak fotografiju u čipkanoj haljini Azalea brenda Self-Portrait za kojom su se pomamile mnogobrojne slavne ljepotice. Uz jednostavne štikle i nešto nakita te povezanom kosom u rep, tenisačica je čisto oličenje elegancije.
Londonski brend star svega dvije godine u protekloj je godini gotovo preko noći postao globalno popularan zahvaljujući haljini Azalea u kojoj su se otada pojavile brojne domaće i strane poznate dame. Prema podacima platforme za internetsku trgovinu Lyst, upravo je haljina Azalea bila najtraženiji artikl u svibnju 2015. i čini se kao da će do kraja ove godine biti u ormaru gotovo svake trendseterice i ljubiteljice lijepih krpica.
Možda se tajna uspjeha ove popularne haljine doista krije iza objašnjena njenog dizajnera Hana Chonga: 'Ova je haljina idealna ravnoteža seksipila, ali je i dalje sjajan izbor za razne prigode. Kroj je također je ključan, divna je oblika koji pristaje različitim ženskim linijama. Han Chong, koji je brend Self-Portrait osnovao u rujnu 2013., dizajner je malezijskog podrijetla, diplomirao je na prestižnom Saint Martinsu u Londonu, a također je suosnivač uspješnog modnog brenda Three Floor koji je napustio kako bi pokrenuo Self-Portrait.
Ana Ivanović također je slijedila još jedan trend pa je uz haljinu mudro odabrala jednostavne štikle budući da je laserski obrađena čipka sama po sebi vrlo upečatljiva pa bi svaki detalj viška lako uništio tu savršeno romantično i seksi kombinaciju.