s potpisom tory burch

Balerinke su velik hit ove jeseni, a ovaj model godinama je jedan od najpoželjnijih

13.09.2022 u 06:44

Bionic
Reading

Balerinke bilježe velik modni povratak ove jeseni, a upravo ovaj model cipela obožavaju brojne slavne dame, poput Blake Lively, čijem se modnom stilu mnogi dive. No činjenica je da je nemoguće govoriti o povratku ovog trenda iz 2000-ih, a ne spomenuti Tory Burch

Ako pitate Tory Burch, ona će reći da postoji jako dobar razlog za to što je kreirala varijaciju balerinki u svakoj svojoj kolekciji otkako je 2004. osnovala brend koji nosi njezino ime. 'Kad imate tako jednostavan oblik, postoji toliko mnogo načina na koje možete evoluirati i nadograđivati ga s vremenom', kaže dizajnerica za Vogue i dodaje: 'Sve prolazi.'

Prvi model balerinki izdanih pod brendom Tory Burch dobio je ime po njezinoj majci Revi, a legendarne cipele s logom u obliku slova T mogle su se vidjeti na svima, od Blake Lively do Anne Hathaway. Iako je od tada prošlo malo manje od dva desetljeća, balerinke su i dalje vrlo tražen i poželjan modni komad, a pogled na njezine najnovije kolekcije otkriva ažurirane verzije cipela koje baš svi žele u ormaru.

@voguemagazine It would be impossible to talk about the resurgence of the 2000s ballet flat trend, without mentioning the @toryburch flat. “When you have such a simple shape, there are so many ways you can evolve it over time,” shares the designer. “Anything goes.” Watch the full #BehindtheLook episode for a brief history lesson on ballet flats, and see how Tory’s designs have continued to make the argument for the shoe's longevity. #fashionforyou ♬ original sound - Vogue

No zašto su balerinke tako popularne? 'Balerinke se vraćaju u modu? Za mene nikada nisu ni izašle iz mode', kaže Burch, a jasno to pokazuju i modeli koje je predstavlja u svojoj najnovijoj kolekciji.

'Prve balerinke koje sam lansirala nazvala sam po svojoj majci Revi, a napravili smo ih u doslovce u svakoj duginoj boji. Bilo je divno vidjeti toliko sjajnih žena kako ih nose, od Blake Lively i Cameron Diaz do Selene Gomez i Paris Hilton...'

'Kada sam počela razmišljati o dizajnu, znala sam da želim udobnost i fleksibilnost. No doista sam pritom željela ne koristiti naš logo u tradicionalnom smislu, već više kao dizajnerski element. Trebao je biti spoj grafičkog elementa i ukrasa. A ženama se to doista svidjelo. Imate tako jednostavan oblik i postoji toliko načina na koje ga možete oblikovati tijekom vremena. Sjajno je vidjeti da se 2000-e vraćaju, baš kao da nikada nisu ni nestale', kaže dizajnerica koju je Forbes 2020. uvrstio na 88. mjesto najmoćnijih žena na svijetu.