Dok su prisustvovali reviji modne kuće Burberry, brojne poznate uzvanice osvanule su u statement modelima cipela obavijenim krznom
Nakon što je u veljači s kolekcijom za aktualnu sezonu jesen/zima debitirao u ulozi kreativnog direktora brenda Burberry, dizajner Daniel Lee ovog je ponedjeljka predstavio najnoviju, u sklopu novog Tjedna mode u Londonu.
Poznatog britanskog dizajnera i ovoga puta podržala je vojska poznatih dama predvođenih modelom Rosie Huntington-Whitley, modnoj viziji Leeja vjerna od njegovog dizajnerskog angažmana u talijanskoj kući Bottega Veneta.
Poput britanske manekenke, brojne uzvanice revije svoja izdanja za praćenje Leejevih noviteta za Burberry odlučile su zaokružiti 'čupavim' cipelama.
Dio aktualne kolekcije brenda i po cijeni od 800 do 1200 eura, Burberryjeve cipele s dodatkom krzna, a pojedine verzije i s detaljem ruže, iznenađujuće su svestrane.
Potvrdila je to britanska ljepotica Rosie Huntington-Whiteley, koja je vječni baloner i simbol modne kuće Burberry stlizirala dlakavim štiklama u senf žutoj boji.
Kožnu verziju balonera u zelenoj boji, australska pop diva Kylie Minogue zaokružila je ljubičastom inačicom čupavih cipela mule s detaljem ruže, koji je dodatno podebljao njihov statement izgled. Za ponešto suptilniju verziju čupavih cipela odlučila se britanska manekenka Jourdan Dunn.
Njezin odabir činile su plave cipele mule s mnoštvo remenčića i detaljem krzna istaknutog duž potplata. Ovaj model ujedno je i najskuplji iz Burberryjeve kolekcije čupave obuće, sa cijenom od 1200 eura, koliko iznosi u web trgovini ovog kultnog britanskog brenda.