Tko bi pomislio da je prošlo već četvrt stoljeća otkako nam je BMW predstavio M5? U čast legendarne superlimuzine BMW nas je iznenadio unikatnim anoreksičnim primjerkom M5 CSL, no čini se da tu iznenađenja ne prestaju
Kasnih 80-ih BMW je planirao izbaciti prvu kabrioletsku izvedbu modela M5 E34. Zasnovan na platformi limuzine E34, posljednjeg u potpunosti ručno izrađenog M5, kabriolet se trebao okoristiti šasijom limuzinske M5-ice, a osim krova, uklonjen mu je i par vrata.
BMW je otišao tako daleko da su za prototipni model rezervirali dio štanda na ženevskom salonu, no svega tjedan dana prije premijere vrh bavarskog proizvođača odlučio je odustati od projekta. U BMW-u su, naime, strahovali da bi kabrioletska verzija serije 5 mogla značajno konkurirati tada veoma popularnoj seriji 3 kabriolet.
Tko zna krije li bavarski proizvođač još kakvu mračnu 20-godina staru tajnu? Nakon ovog priznanja ne bi nas iznenadilo da Bavarci otkriju kako je postojao i prototip M8 od kojeg se odustalo.