O najbržem BMW-u M3 već smo pisali, no tada tajnoviti Bavarci nisu bili voljni podijeliti tehničke podatke niti performanse 'paklene naranče'. Ipak, ne kaže se bez razloga – tko čeka, dočeka
Atmosferskom motoru V8 zapremina je povećana sa 3.988 na 4.361 kubni centimetar, dok je snaga proporcionalno narasla sa 420 na 450 KS pri 8.300 o/min. Okretni moment veći je za 40 Nm i iznosi 440 Nm pri 3.750 o/min.
U medijskom izvješću BMW spominje i unapređenja na sedmerobrzinskom automatiziranom mjenjaču s dvije spojke, kao i dorađeni sportski ovjes koji se može prilagođavati prema potrebi. Premda kočnice nisu keramičke, diskovi su ipak 18 mm veći u promjeru sprijeda te 30 mm straga.
Kako bi automobil težio ispod tone i pol (1.490 kilograma, da budemo precizni), izbačena je stražnja klupa, klimatizacijski, audio i sustav navigacije, a standardne komponente interijera zamijenjene su onima od ugljičnih vlakana.
Ostale preinake odnose se na ugradnju roll-cagea, školjkastih sportskih sjedala s pojasevima koji se osiguravaju u četiri točke te prilagodljivih aerodinamičkih elemenata poput prednjeg splitera i velikog stražnjeg krila od ugljičnih vlakana.
Sprint do stotke traje svega 4,4 sekunde, prvih 1.000 metara najžešći M3 dosad odrađuje za 22,5 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 305 km/h.
Cijena? 115.000 eura bez poreza i davanja.