Nastojeći steći prednost pred konkurencijom, proizvođač automobila iz Bavarske odlučio je udružiti snage sa SGL grupom, tvrtkom specijaliziranom za izradu komponenata od ugljičnih vlakana
Ugljična vlakna, zbog krutosti i niske mase, svakako spadaju u sam vrh materijala čija će se primjena u automobilskoj industriji povećavati u budućnosti. Za tim materijalom vlada podjednako velik interes kod proizvođača sportskih i supersportskih vozila, kao i onih kojima je ekologija i niska potrošnja na prvom mjestu.
Ne treba stoga čuditi što BMW želi biti među prvima koji će skupocjeni materijal približiti širim masama. Bavarski proizvođač u manjim količinama već koristi komponente od ugljičnih vlakana na svojim najprestižnijim modelima iz M-postave, no u BMW-u se nadaju da će nadolazeći projekt kompaktnog gradskog automobila Megacity biti njihovo prvo vozilo koje će se okoristiti značajnijim količinama ugljičnih vlakana.
S početnom BMW-ovom investicijom od 90 milijuna eura, dvije kompanije osnovat će nove dvije tvrtke – jednu u SAD-u i jednu u Njemačkoj - a Bavarcima je cilj kontrolirati čitav proces od stvaranja ugljičnih vlakana do njihova pletenja u komponente i recikliranja.