BMW-ov prvi električni model iz programa Megacity neće biti jeftino vozilo, potvrdio je to Autocaru neimenovani izvor blizak tom bavarskom proizvođaču
BMW se ne planira odreći premium kolača unatoč činjenici da razlike između elektromotora nisu toliko značajne kao one između motora s unutarnjim sagorijevanjem. Bavarce, čini se, ne muči ni činjenica da će prvi električni automobil za pogon koristiti prednju umjesto stražnje osovine.
Projekt Megacity zasnovan je na aluminijskoj šasiji s putničkom ćelijom sazdanom od ugljičnih vlakana. BMW planira koristiti robusni elektromotor te mjenjač sa samo jednom brzinom, pa bi jedini dio s rokom valjanosti trebao biti baterijski paket.
S obzirom na to da će se pogonski sklop sastojati od manje pokretnih dijelova, negoli je to slučaj kod benzinskih i dizelskih automobila, izrada bi trebala biti jeftinija i brža, a održavanje – jeftinije. Prvi električni BMW trebali bismo ugledati 2013. godine.