Pred BMW-om je velik posao - nakon što su i službeno odstrijelili seriju 3 Coupe i na njeno mjesto ustoličili seriju 4 u Münchenu će morati 'podvaliti' entuzijastima turbopunjeni motor u nasljedniku svog najkultnijeg modela
Da stvar bude gora, novi M3 se najvjerojatnije tako neće ni zvati, osim u limuzinskoj izvedbi. Ona bez legendarnog loga trebala bi po prvi put ponijeti alfanumeričku oznaku M4.
Ime automobila na stranu, jer njegova tehnička strana ipak nam je interesantnija, a premda Matt Collins, BMW-ov proizvodni menadžer, nije želio ulaziti u detalje, novinarima Top Geara ipak je potvrdio ono što se već odavno nagađa - novi M3, pardon M4 koristit će turbopunjeni motor.
'Mogu reći da će imati turbopunjen motor zbog emisije ispušnih plinova, ali i zbog toga što je tehnologija prednabijanja dovoljno snažna da može stvoriti preduvjete za izradu vrlo dobrih motora visokih performansi i vozačku dinamiku na koju su ljudi navikli', rekao je Collins.
U usporedbi s prethodnom generacijom novi automobil bi također trebao znatno omršavjeti. BMW-ov direktor ne spominje brojeve, no ističe da su se fokusirali na laku građu i opsežno korištenje kompozitnih materijala poput ugljičnih vlakana i ugljičnim vlaknima ojačane plastike.
BMW-u se ne žuri s lansiranjem najsnažnije serije 4, no nekako se nadamo da bismo konceptni, gotovo serijski model, mogli vidjeti već ove jeseni u Frankfurtu.