Premda smo od nove generacije serije tri udaljeni otprilike godinu dana, u BMW-u ne spavaju na lovorikama. Njemački proizvođač tretmanu zatezanja bora podvrgnuo je kupe i kabrioletsko izdanje
Od vizualnih preinaka najuočljivije su one na prednjoj masci gdje je u dimenzijama poraslo svjetlosno sklopovlje te je proširena rešetka hladnjaka i redizajnirana donja strana branika. Straga su dimenzije svjetala ostale iste, no zato im je izmijenjen dizajn.
Serija 3 kupe sada se može pohvaliti i integralnim pogonom xDrive na sva četiri kotača, dok je kabriolet dobio nove svjetlije presvlake interijera koje obećavaju temperaturu sjedala pri vožnji bez krova za sunčanih dana održati na niskoj razini.
Najveće preinake rezervirane su za predio ispod poklopca motora. Ondje je višestruko opjevani biturbo redni šesterocilindraš zamijenjen motorom iste zapremnine no s jednim punjačem twin-scroll.
Trolitreni benzinac s direktnim ubrizgavanjem debitirao je na modelu 740i i 535i, a može se pohvaliti umanjenim efektom turbo-rupe te nižom potrošnjom uz podjednake performanse – 300 KS i 390 Nm okretnog momenta dostupnijih od nižih 1.200 pa sve do 5.000 o/min.