Naše tržište bogatije je za još jedan bonbon, ali nije riječ o slatkišu, već o novoj mobilnoj mreži. U bonbonu, koji nudi brojne pogodnosti, mladi urbani ljudi mogu uživati već od danas, a sve je počelo noćas ludim tulumom u prostoru bivše Tvornice Katran
Nevena Rendeli, Petra Nižetić, Nataša Janjić Barbara Radulović, Boris Banović, Luka Nižetić i Iva Šulentić, Nives Čanović, Ivana i Jasna Nanut, Bizzo, Mario Petreković, Lucija Šesto, kao i nekoliko stotina mladih, urbanih ljudi, uživalo je do kasno u noć na velikom rođendanskom tulumu nove mobilne mreže bonbon, u derutnom prostoru tvornice Industrije Petreković.
Moglo se ući isključivo s pozivnicom, a gosti su na ulazu dočekani čašicom rakije za zagrijavanje.
Među nekoliko stotina gostiju koji su došli pozdraviti novi mobilni brend u krugu Industrije Petreković bio je i pjevač Kristijan Beluhan. 'Apsolutno pozdravljam sve novosti i nove usluge koje ljudima poput mene, koji stalno visimo na telefonu i internetu, pomažu da smanjimo svoje basnoslovne račune', izjavio je Beluhan.
Tako će od 1. listopada ovaj prepaid brend, s najnižim cijenama u Hrvatskoj, svojim korisnicima u paketu ponuditi tri novine: 1000 minuta besplatnog razgovora prema svim bonbon korisnicima do 2020. godine, jedinstveni dnevni paket koji za sedam kuna pokriva korisničke potrebe interneta, poziva i poruka, te besplatan pristup Facebooku uz online korisničku podršku 24 sata dnevno.
Bonbon će koristiti predbroj 097, a namijenjen je korisnicima koji uživaju u brzom i dinamičnom životu, puno izlaze, otvoreni su za napredne tehnologije, mnogo vremena provode online odnosno na društvenim mrežama.
Iza ovog brenda stoji Hrvatski Telekom i za rad će koristiti T-Mobileovu mrežu vrhunske kvalitete.