Poput brojnih brendova današnjice, Alo Yoga mogao bi biti na radaru brojnih zaljubljenica u modu i sportsku odjeću zahvaljujući popularnim djevojkama današnjice poput sestara Hadid i Kendall Jenner koje su proteklih godina redovito fotografirane u tajicama i topovima ovog brenda sa sjedištem u Los Angelesu
Iako se mogu pohvaliti s vojskom slavnih obožavateljica, predstavnici ovog popularnog brenda na svom Instagram profilu ne hvale se uspjehom u svijetu slavnih u cilju ostvarenja još veće profiti od svoje linije sportske odjeće.
Izvršni direktor brenda, Danny Harris, ističe da je izgled njihovog Instagram profila produžetak filozofije tvrtke s naglaskom na pažljivošću prema kupcima. Upravo je Harris sa svojim partnerom, Marcom deGeorgeom godine 2007. pokrenuo brend Alo Yoga koji širi svoje 'umne' poruke i gradi svijest o robnoj marki kroz zajednicu koju voli nazivati 'Alo Family', a koja se sastoji od preko 4 tisuće joga profesionalaca i učitelja.
'Mislim da je naša filozofija rada privukla simpatije nekih od najistaknutijih ljubitelja joge koji su život posvetili svojoj praksi, zbog čega su odbacili ideju o suradnji s konvencionalnim brendovima. Oni zaista žele birati i raditi s brendom koji je u skladu s njihovim vrijednostima', otkriva Harris napominjući da iako njihove odjevne komade nose popularne djevojke današnjice poput Gigi Hadid i Kendall Jenner, oni se uvijek trude biti autentični prema samima sebi i svojim kupcima.