Ležernost je poželjna, no studio javne televizije i voditeljski posao nisu tribine u Južnoj Africi, ni kućna fotelja
Gledatelji 'Afrovizije' vjerojatno su primjetili kako Bruno Kovačević uporno fura bradu primjereniju nekoj opuštenijoj prilici, dok bujni dekoltei i raskošne haljine voditeljica, kojima bi prije mjesto bilo na crvenom tepihu, nerijetko izbijaju u prvi plan.
'Vjerojatno je Bruno zamislio da je s frendovima ispred telke i pije s dečkima zidarsku (baš onako kao što imamo priliku vidjeti u aktualnoj pivskoj reklami), jer misli da je tako kul, a kao da ne shvaća da na televiziji treba biti uredan i u službi gledatelja', oglasio se za tportal.hr na tu temu naš Fashion Guru iliti Boris Banović.
Jednako kao i u slučaju pretjerano opuštenog Kovačevića, i ženski voditeljski dvojac Horvat-Banely iz dana u dan, već tri tjedna, nastupa na osebujan način. O ukusima se (ne) raspravlja, pa ćemo, kad je izbor njihovih haljina u pitanju, izdvojiti samo duboke dekoltee, tu i tamo na rubu dobra ukusa.
'Ponukani primjerom da 'poprsja prodaju sve', i državna dalekovidnica uposlila je svoje prsate snage da gledatelje lakše prikuju za ekrane. To nije loše zbog muške publike, ali pretplatu plaćaju i žene. Ako su dame trebale pokazivati atribute, bilo bi bolje da su zaposlili hostese koje ne bi morale ni pričati', zaključio je Feshi.