Catch me… je nova slatka poslastica koja dočarava prirodnost i odvažnost. To je miris koji se poigrava svojom moći zavođenja, ne shvaćajući se preozbiljno
Nova kampanja ovoga razigranoga mirisa dočarava neodoljivu moć zavođenja kojom mlade žene prirodno zrače: prošle su fazu adolescencije no još nisu žene u punom smislu riječi. Neovisne su, bezbrižne, dječja zaljubljenost je daleko iza njih, ali još nisu spremne na obveze…
U njihovoj je dobi sve moguće, svako osvajanje može završiti pobjedom. Vragolasto uvlače muškarce u igru žudnje, vrtlog užitaka, drski izazov: 'Ulovi me…!'
Mandarina i cvijet naranče, te ugodne i nježne note bademovoga mlijeka donose novu mirisnu poslasticu koja dočarava prirodnost i odvažnost.
Narančin cvijet je simbol ženstvenosti, koji istovremeno predstavlja čistu i nepatvorenu prirodnost. Svojom djevičanskom bjelinom podsjeća na nevinost djetinjstva. Međutim, na mirisnoj razini ima jasno izraženu dimenziju 'fatalne žene': senzualnost i putenost. Kreator mirisa Dominique Ropion poradio je na kremastom i senzualnom aspektu, naglasivši ga nježnim mirisom bademovog mlijeka. Svjež, razigran i vibrantan aspekt naglašen je petit grainom i notama mandarine. Tople note jantara potiču žudnju.
Rezultat je snažan užitak: lak i zavodljiv, nevin i puten, osvježavajuće senzualan. Sve to savršeno dočarava ideju zaigranosti.
Patrick Veillet dizajner je bočice oblikovane prema formi grma, dok je Dominique Ropion još jedan miris dodao u svoj mirisni svijet stvaralaštva.