Zašto se potrošači povode za reklamama i kupuju i ono što im treba ne treba? Što ljude koji su završili bar srednju školu navodi da vjeruju u prozirne laži? Pogledajmo koji su znakovi najlakša meta za majstore propagande
Ovan
Lak ste plijen medijskih obmana, osobito ako je riječ o vozilima, tehnici i alatu. Aktivni ste i nestrpljivi pa nemate volje ni vremena za provjeravanje smisla primljenih poruka. Tvrdi li propaganda ono u što već vjerujete, automatski je prihvaćate kao istinu. Proizvođač koji zadobije vaše povjerenje stječe važnog saveznika jer ste skloni agresivno nametati drugima marke koje vam se sviđaju.
Ribe
Pripadate li ovom tankoćutnom znaku, na vas je lako utjecati. Vaši su stavovi satkani od osjećaja i dojmova pa ste idealna meta medijskih manipulatora. Na vas najjače djeluju reklame s primjesom romantike i mistike. Ugodna melodija, igra svjetla i sjene, zavjesa koja leluja na povjetarcu, čipkasta odjeća ili nježno zagrljeni par navest će vas da kupite bilo što. Najveća slabost su vam kozmetički i farmaceutski artikli.
Rak
Najviše vas golicaju reklame o vašim klasičnim prioritetima - kućanstvu, zdravlju, obitelji i djeci. Budući da ste velik domoljub, prihvaćate poziv na 'kupovanje domaćeg'. Propagandne poruke koje će vas najlakše slomiti one su koje bude strah ili krivnju. Vaša naglašena empatija navodi vas da kupite oglašavani proizvod makar vam ne trebao jer vam je žao razočarati trgovce.
Bik
Ne odolijevate reklamiranju namirnica pa ćete među prvima iskušati novu vrstu tjestenine i uvjeriti se u kvalitetu hvaljenog vina. Lako vas je moguće nasanjkati i oglašavanjem namještaja. Prizor udobnih fotelja i kauča, osobito ako je na njima zgodna manekenka, natjerat će vas da se što prije zavalite na njihovom naslonu. Obećanje poklona kupcima ili oznaka 'dva po cijeni jednog' još su neki trikovi koji nepogrešivo djeluju na Bikove.
Još povodljivih znakova: Vaga, Lav, Strijelac
Najmanje vjeruju reklamama: Jarac, Djevica, Škorpion