Stigao je novi kvartalni izvještaj Lyst Index, prema kojemu je titulu najpopularnijeg brenda ponijela talijanska Prada, a sestrinski brend Miu Miu stigao je do visokog drugog mjesta
Mlađi brend Miuccie Prade dominirao je protekle godine, a njegove cipele s minijaturnom petom kitten u posljednja tri mjeseca modne konzumente uspjele su posebno zaintrigirati.
Za cipelama ukrašenim petom kitten potražnja na Lystu u mjesecu studenom porasla je za značajnih 49 posto, što dovoljno govori o njihovoj poželjnosti na modnoj sceni.
Listu najpopularnijih komada u posljednja tri mjeseca predvodi torba Margaux brenda The Row, s kakvom su viđene slavne dame poput Kendall Jenner, Zoë Kravitz i Jennifer Lawrence i čija cijena u maloprodaji iznosi do 6500 eura. Pretraživanja torbi siluete tote, kakva krasi i model Margaux brenda The Row, na Lystu su ovog tromjesečja porasla za 63 posto, odnosno za 198 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Poput Miuccie Prade, bivša spajsica Victoria Beckham zadovoljno trlja ruke. Kada je dokumentarac o njezinom suprugu u listopadu osvanuo na Netflixu, potražnja za krpicama s njezinim potpisom na Lystu je porasla za 68 posto.
Navedeno se osobito odnosi na viralnu majicu kratkih rukava ukrašenu natpisom 'My Dad Had a Rolls-Royce', ali i buckle remen Frame, koji je postao drugim najpopularnijim proizvodom u ovom kvartalu.
Remeni se ponovno nameću kao vruća modna kategorija na Lystu, predstavljajući pristupačno rješenje za sve one ljubitelje mode koji, ograničenom budžetu unatoč, žele posjedovati neki komad s dizajnerskim potpisom.
Nekada je u toj kategoriji vladao Guccijev remen s dvostrukim slovom G, koji se na Lystovom Indexu pojavio čak osam puta, a samo u prošlom kvartalu potražnja za remenima općenito je porasla za 28 posto.
Kako bi pronašli najpopularnije proizvode na svijetu, Lyst se i ovoga puta poslužio provjerenom formulom, filtrirajući više od osam milijuna artikala prema količini spominjanja na društvenim mrežama, u kombinaciji s podacima pretraživanja, prikaza na stranicama, ostvarenim interakcijama i prodaji na aplikaciji Lyst. Isto tako, u obzir je uzeo globalnu potražnju za određenim artiklima i raspoloživu količinu zaliha.