![](/media/thumbnail/800x600/2460087.jpeg?cropId=3435820)
City Center one Split
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
City Center one Split
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
shopping destinacija
Poznata dalmatinska shopping destinacija, City Center one Split, nakon godinu i pol dana radova te investicije vrijedne više od 20 milijuna eura, oživjela je najnovije trendove stvarajući suvremen, funkcionalan i atraktivan prostor, obogatila ponudu uvodeći nove, popularne brandove pomno grupirane kako bi maksimizirali ugodu shoppinga te cijeli centar digla na jednu sasvim novu razinu, a što je potvrđeno i prestižnim međunarodnim certifikatima održivosti
Dobro poznato 'misto', vođeno stručnim timom CC Reala, kompanije koja upravlja City Centerom one, sada je dobilo novi đir.
'Nakon pomnog osluškivanja tržišta i detaljnih istraživanja, shvatili smo da je vrijeme za promjene. Projektom smo nastojali ojačati poziciju centra kao središta lokalne zajednice kreirajući mjesto za opuštanje, druženje i kupnju, na kojemu će stanovnici grada i okolice s guštom provoditi vrijeme. City je i dalje ostao City - samo je postao još bolji.', istaknuo je Nikola Lozina, Center Manager iz CC Reala.
ODRŽIVOST KAO PRIORITET
City Center one Split prva je nekretnina u Hrvatskoj usklađena s EU taksonomijom, prestižnim standardom koji definira aktivnosti ekološke održivosti. Prema kriterijima EU taksonomije, koje je razvila skupina stručnjaka koju je osnovala Europska komisija, City Center one Split značajno je pridonio ekološkom cilju 'Ublažavanje klimatskih promjena'. Ovim priznanjem centar ostvaruje brojne prednosti, poput veće otpornosti na klimatske rizike, smanjenja operativnih troškova, očuvanja tržišne vrijednosti, povećanja atraktivnosti nekretnine za ulagače i zakupce te osiguravanja konkurentske prednosti na tržištu.
Uz to, City Center one Split dobitnik je Gold DGNB certifikata, jednog od najpoznatijih svjetskih standarda za održivu gradnju i upravljanje nekretninama, što znači da su zadovoljeni zahtjevni kriteriji vezani uz okolišnu gradnju te sociokulturnu i ekonomsku kvalitetu čime se splitski centar našao u prestižnom krugu dugoročno ekonomski održivih nekretnina.
MODERAN DIZAJN I TRENDOVI KOJI KROJE PONUDU
A što se promijenilo u odnosu na ranije? Kombinacija drva i metala osuvremenila je unutarnji prostor, a za dašak svježine pobrinulo se gotovo 1.000 biljaka raspoređenih u pročelja galerija, veliki zeleni zid i samostojeće posude za cvijeće oko samog centra. Ukupno 13 tona čelika i 2 kilometra staklenih lamela oplemenilo je ulazne mostove koji povezuju garažu i Centar, a cjelokupno zdanje osvijetljeno je led rasvjetom. Obojano je 70.000 kvadrata zidova te osvježeno 11.000 kvadrata hodnika trgovačkog centra. Radovi su obuhvatili i prodajne prostore – čak 16.000 metara kvadratnih, zbog čega je više od 40 zakupnika promijenilo, preuredilo ili preselilo svoje lokale unutar centra kako bi se ponuda što bolje grupirala prema dobrima i uslugama.
Osim što je estetski i funkcionalno osvježen, pojačana je i ponuda samog Centra kako bi što bolje zadovoljila potrebe posjetitelja. Dermacare, Montre, Krona Exclusive i Hoću knjigu među posljednjima su koji su otvorili vrata svojih trgovina u Vukovarskoj 207, a u najavi su i drugi renomirani brandovi, poput Prahira. Gastro segment, koji prema istraživanjima postaje sve značajniji kada je u pitanju cjelokupno shopping iskustvo, također je pojačan prepoznatljivim imenima. Tako je poznati restoranski lanac Batak kao svoju prvu lokaciju u Splitu odabrao upravo City Center one, a u najavi je i Koykan.
Ponuda ovog shopping centra, otvorenog prije gotovo 15 godina, do kraja godine će se upotpuniti otvorenjem originalnog, posebno osmišljenog segmenta koji kombinira brojne zabavne aktivnosti, druženje i nezaboravne provode te će tako u potpunosti opravdati slogan City Centera one koji je obilježio fazu preuređenja: Isto misto, novi đir.