Na košarkaškoj NBA utakmici Golden State Warriorsa i San Antonio Spursa u Oracle Areni u Oaklandu, pojavila se Beyonce u društvu svog supruga Jay-Z-a koji je ujedno i manjinski vlasnik Brooklyn Netsa. Slavni par očekivano je privukao pozornost, a za to se dodatno pobrinula glazbena diva odabravši itekako upečatljivi stajling
Za uživanje u košarkaškom obračunu Beyonce je odabrala vruće traper hlačice i običnu bijelu majicu iznad koje je nosila predimenzioniranu maskirnu sivu Ivy Park jaknu koju je sama dizajnirala za britanski high street brend TopShop. No glazbena diva naizgled jednostavan stajling upotpunila je zanimljivim odabirom modnih dodataka.
Osim ogromnim naušnicama od zlata i zelenog dragog kamena te prstenja, odlučila se za baseball crnu kapu, crnu kožnu torbu s ručkom od bambusa svog omiljenog brenda Gucci i čizme kakve se rijetko viđaju.
Statement čizme francuskog modnog brenda Vetements iza kojeg stoji kreativni direktor Balenciage Demna Gvasalia, definitivno su bile magnet za poglede. Smaragdno zelene čizme od elastičnog materijala poput čarapa prekrivene su šljokicama, a na njima se ističe i PVC peta ukrašena ljubičastim jednorogom.
Neobične čizme dolaze s paprenom cijenom od 16.500 kuna kao uostalom i sve što nosi potpis trenutačno hit brenda Vetements.
Francuski brend Vetements u kratkom roku postigao je nemoguće, iako postoji samo tri godine o njemu svi pričaju, a kolekcija se rasprodaje zadivljujućom brzinom. Sportske majice s kapuljačom, tzv. hoodie od nekoliko tisuća eura ili čizme od materijala za čarape, traperice od nekoliko različitih nijansi komadi su za kojima su zadnjih sezone poludjele fashionistice.
Za kreativni dio posla zadužen je dizajner Demna Gvasalia, dok njegov mlađi brat Guram obnaša funkciju izvršnog direktora brenda Vetements.
Guram Gvasalia visoke iznose njihovih krpica opravdava izborom tvornica i materijala. 'Nismo željeli kvalitetu dovoditi u pitanje. Naši kupci mogu se odlučiti za samo jedan odjevni komad koji će, zbog kvalitete izrade i materijala, nositi dugi niz godina', otkriva Gvasalia naglašavajući da brend ima stroga ograničenja oko toga koliko komada trgovine mogu kupiti.
'Ne smatram Louis Vuitton luksuznim brendom. Da, kvaliteta je luksuz, ali ako možete otići u dućan i dobiti što god želite, to nije luksuz', misli Guram.
'Jednom kada svoje dizajnerske uratke stavite na rasprodaju, nema povratka. Uvijek je bolje luksuznim robnim kućama prodati jedan odjevni komad manje i završiti s rasprodanim zalihama, nego im prodati još jedan ekstra komad koji bi zatim završio na rasprodaji', rekao je Guram.