Klasično odijelo ove sezone poprimilo je nove modne dimenzije zahvaljujući perspektivnom glumcu Timothéeu Chalametu, ali i brojnim dizajnerskim brendovima
Nakon Tokyja, promo turneja filma 'Wonka' stigla je do Londona.
Njegova glavna zvijezda, glumac Timothée Chalamet, vidi ju kao priliku za natjecanje u modnoj kreativnosti, što je jasno dao do znanja u Japanu.
Nakon izdanja u kaputu od lateksa francuskog brenda Avellano i Pradinom lila kompletu od kože na crvenom tepihu, u britanskoj prijestolnici dao je novo značenje klasičnom muškom odijelu.
Odajući modnu počast domaćinima, odabrao je efektni model odijela iz nadolazeće kolekcije britanskog brenda Alexander McQueen.
U odnosu na klasične primjerke odijela, prijedlog McQueena ponajviše odstupa dizajnom sakoa s dužim, stražnjim dijelom, a krasi ga i trendovski pinstripes uzorak.
Detalj tankih prugica istaknut na odijelima ove sezone je elegantna i trendovska alternativa jednostavnom, crnom odijelu što su, osim Chalameta u Londonu, potvrdili brojni dizajnerski brendovi, od talijanske Bottega Venete do francuskog brenda Ami Paris.