Trenirke su se ponovo vratile na velika vrata modne industrije. Prije su bile rezervirane samo za sport i za po doma, a danas su jedan od najtraženijih odjevnih predmeta. Poznati domaći modni brend iza kojeg stoje Snježana Mehun i Antun Tin Brišar već odavno vlada tržištem tim, u ovo pandemijsko vrijeme, nezaobilaznim odjevnim predmetom
Godina u kojoj je zavladala pandemija donijela je neke nove trendove za koje nismo mogli ni sanjati a jedan od glavnih odjevnih komada postala je - trenirka.
'Trenirke radimo od samog početka nastanka brenda budući da sam htjela i da moj sin Dino možete nositi našu odjeću od muške kolecije DUKE radimo samo sportske stvari t-shirt i trenirke želja mi je da moj sin uvijek bio dio projekata koje radim pa tako i ovog modnog od kada je Franz ušao u moj život svakako i on obožava i nosi Duchess & Duke trenirke iako nije niakda prije bio pobornik trenirki niti ih je nosio ukoliko nisu bile u pitanju sportske aktivnosti. Cijene trenirki su pristupačne jer smatram da brend mora imati dio kolekcije koji je pristupačna većini kupaca, no ne odstupajući od kvalitete, a to je basic sportska linija. Moja najveća sreća iz adovoljstvo je kada vidim da ljudi nose na ulici Duchess to je najveće priznanje koje možete dobiti i veliki uspjeh za nas', poručuje Snježana Mehun.
Primjetili su, kaže, da je trenirka postala više od sportskog odjevnog predmeta. 'Zbog jednostavnog kroja i materijala ugodnih za nošenje, mnogi danas trenirku spajaju s nespojivim komadima odjeće, pa smo se i mi odlučili za takav modni pothvat. Do sada smo donji dio trenirke spajali s svilenim bluzama ili klasičnim T-shirtom, dok smo gornji dio kombinirali uz kožni šos ili šljokice', kaže dizajner brenda Antun Tin Brišar.
Najpopularniji 'dio trenirke' je hoodi koji se može nositi i preko košulje, ili ako je oversize model kao haljina/tunika u kombinaciji sa najlonkama i čizmama. 'Mi smo za ovu sezonu (jesen zima 2020/21) pripremili dva stylinga vezana uz trenirke. Prvi je hoodie haljina s klokan džepom i kapuljačom koji smo kombinirali sa crnim čizme kroko uzorka iznad koljena, a drugi styling je klasičan gornji dio dugih rukava sa patentnim zatvaračem (cifom) kapuljačom u kombinaciji sa klasičnim donjim dijelom. Obje kombinacije su u lila boji i na njima se nalazi štikani logo (stilizirana) kruna branda u crno-srebrnoj boji i trake koje su origanlan proizvod i zaštitni znak bredna sa kojima smo se poigrali i na kapuljačama', pojašnjava dizajner.