Konzum na zagrebačkom Cvjetnom trgu predstavio zabavne naljepnice u posebnom programu vjernosti povodom nove školske godine
Neki novi cool klinci trebaju i neke nove cool naljepnice, a upravo su naljepnice Fixeez u obliku popularnih emojija, koje su dio novog ekskluzivnog programa vjernosti u Konzumu, bile glavne zvijezde ove subote na zagrebačkoj špici. Hommage su pop kulturi i modernom načinu komunikacije kroz grafičke simbole popularne u virtualnom svijetu, a posebne su i po tome što se mogu lijepiti iznova na odjeću, obuću i gadgete.
Sve okupljene zabavljao je DJ, Konzum ih je razveselio brojnim nagradama, plesači su izveli zabavnu Fixeez koreografiju, a priliku da je nauče nisu propustili ni poznati influenceri Ella Dvornik-Pearce, Sandi Pego, Ivana Blažoti kao i klincima omiljena tiktokerica Ridziyy.
Pitali smo Ellu kakvu reakciju očekuje od Balie kad dođe kući s Fixeezima: „Sigurna sam da će biti uzbuđena, ali očekujem i puno objašnjavanja i nervoze dok joj ne objasnim da to ne ide na kauč ni na zid nego na odjeću ili igračke. Na kraju će ih sve nalijepiti na jednu majicu koju onda nećemo smjeti prati neko vrijeme“.
Sandi Pego svjestan je koliko su emojiji danas važni u komunikaciji: „Kad pošalješ nekome poruku i staviš npr. samo točku na kraju, druga strana ne zna kakvog si raspoloženja, jesi li ljut ili si nasmijan, tako da danas jednostavno moraš koristiti emojie kako bi ljudima dao do znanja jesi li dobro ili nisi. Fora je što s ovim naljepnicama ljudi odmah vide kakve si volje.“
Na Konzumovim društvenim mrežama trenutačno su aktivna dva Fixeez izazova u kojima se mogu osvojiti nagrade: Spusti prst (Put a finger down) i plesni izazov uz zaraznu Fixeez koreografiju.
Sve do 5. listopada moći će se skupljati u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske, pri čemu će kupac za svakih potrošenih 75 kuna (9,95 eura) dobiti jednu naljepnicu. Ukupno je 36 različitih naljepnica koje će se dobivati i uz kupnju određenih proizvoda iz Konzumove ponude.