Vijesti koje dolaze iz Maranella gotovo uvijek se odnose na povećanja: više konjskih snaga za novi model, veći motor, veća krajnja brzina… Ipak, vremena se mijenjaju, a smanjenja se odnedavno ne odnose samo na potrošnju i masu automobila
U Ferrariju ne razmišljaju samo o smanjenju zapremnine motora, već i o smanjivanju broja cilindara. Ovu vijest predstavnicima sedme sile otkrio je ni manje ni više nego izvršni direktor Amadeo Felisa. Prema njegovim riječima, ovakav bi podvig do prije svega nekoliko godina bio otklonjen bez previše razmišljanja, no današnja tržišna klima, s obzirom na osviještenost kupaca i ekologiju – 'zahtijeva manje i štedljivije motore'.
Ferrari je u svoj model – Dino 256 posljednji put ugradio motor V6 prije gotovo četvrt stoljeća. Istu jedinicu Talijani su nudili i u Lanci i Fiatu.
Nažalost, u Ferrariju odbacuju mogućnost izgradnje u potpunosti električnog automobila te se umjesto toga fokusiraju na hibridni model.