Premda hibridni automobilu uživaju veće povjerenje ekoloških aktivista, današnji moderni common-rail dizelaši žestoko im konkuriraju po pitanju učinkovitosti i štedljivosti
Budući da su zasad svi serijski hibridni modeli zasnovani na benzinskim jedinicama uparenim s elektromotorima, logično pitanje koje se nameće jest – zašto proizvođači tržištu ne ponude dizelsko-električno hibridno rješenje.
Najveći problem ovakvog koncepta zasad je – cijena. S obzirom na to da već hibridni benzinski modeli iziskuju premiju na cijenu te budući da su dizelaši također skuplji od svojih benzinskih konkurenata u istoj klasi, dizelsko-hibridno rješenje bilo bi jednostavno preskupo.
Svjesni su toga i proizvođači koji ipak ne odustaju od ideje, a prvim linijama fronte ovih se dana navodno pridružio i General Motors čija je namjera, kako prenosi Autocar, ponuditi tržištu spomenuto rješenje do 2012. na modelima poput Astre i Insignije.
Maurizio Cisternino, GM-ov direktor tehnološkog razvoja za Europu, britanskom je časopisu rekao kako im je namjera premiju za dizelsko-hibridni model svesti na najviše tisuću eura.
Očekuje se da bi elektromotoru društvo pravio 1.6-litreni common-rail turbodizelaš iz Opela, a ostaje za vidjeti hoće li prvi model s ovakvim pogonom biti serijski Opel Ampera.