ZA SVE GENERACIJE

Glamur za moderne heroine: Ivica Skoko predstavlja novu kampanju i novu eru

07.04.2025 u 14:28

Bionic
Reading

Poznat po raskošnim siluetama i crvenom tepihu koji pamti njegove kreacije, Ivica Skoko u novoj kolekciji iznenađuje potpuno novim izričajem

Njegova najnovija kolekcija donosi novo lice poznatog branda: svježeg, modernog, hrabrog, ali i dalje nepogrešivo glamuroznog. S tom razlikom što je ovaj glamur stvoren da se nosi – svaki dan.

'Nove tkanine, nova konstrukcija, novi styling. Ovo je glamur novog doba, za žene kojima ne treba posebna prigoda da bi odjećom izrazile svoju ljepotu, snagu, ženstvenost, ljubav prema lijepom i glamuru', najavljuje dizajner, a nova kampanja to i potvrđuje.

U središtu priče su urbane heroine – žene koje se kreću kroz život odvažno i samouvjereno. Haljine nose s kožnim jaknama, čizmama, pa čak i traperom. Tu su kombinezoni, lepršavi materijali, komadi koji se mogu nositi u svakodnevnim prilikama. Nema više klasičnih večernjih protokola. Ovo je kolekcija za one koje miješaju stilove, spajaju nespojivo i upravo time plijene pažnju. Glamur je i dalje nit vodilja u odabiru materijala i načinu izrade, ali je sada razigran, nosiv i oslobođen strogih pravila bez puno ukrasa.

Ivica Skoko SS25
  • Ivica Skoko SS25
  • Ivica Skoko SS25
  • Ivica Skoko SS25
  • Ivica Skoko SS25
  • Ivica Skoko SS25
    +11
Ivica Skoko SS25 Izvor: Promo fotografije / Autor: Zvonimir Ferina

Kampanja je snimljena u jedinstvenom ambijentu Hrvatskog glazbenog zavoda u Zagrebu – prostoru bogate povijesti koji upravo prolazi kroz vlastitu transformaciju. U vrijeme dok jedna od najljepših zgrada prolazi promjenu u moderni, suvremeno opremljeni prostor koji će biti povijesni spomenik s modernim umjetničkim sadržajima, Skokine kreacije s novom porukom savršeno su se uklopile u nedovršene i 'under construction' hodnike Hrvatskog glazbenog zavoda.

U stvaranju novih navika, oslobođenih starim obrascima, Ivica Skoko vidi snažnu simboliku. 'Počašćen sam što smo imali priliku snimati u ovoj zgradi iako još nije dovršena jer upravo ta 'nedovršenost' nosi snažnu poruku – novo lice klasike u nastajanju, baš kao i moja nova kolekcija. I baš kao i žene koje je nose', izjavio je dizajner.

Posebnu emociju kampanji daje i činjenica da je posvećena ženama svih generacija – ženama koje su svoje, drugačije, posebne, koje plijene pozornost i izazivaju oduševljenje. Upravo zato su zaštitna lica kampanje majka i kćer Buga Lešina i Marijana Kužina što šalje snažnu poruku povezanosti, stila i samopouzdanja.

Ivica Skoko svoje je modno slavlje prošle godine organizirao u prekrasnom prostoru Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, a za ovo ljeto priprema poseban spektakl.

U Trogiru 18. srpnja, u sklopu festivala Opera Selecta koji već 16 godina njeguje vrhunske koncerte klasične glazbe, Skoko će predstaviti svoju kolekciju na impozantnom središnjem trgu. Festival već petu godinu zaredom spaja klasičnu glazbu i modu, a Skokina revija bit će vrhunac tog jedinstvenog susreta umjetnosti, glazbe i stila.