Gucci revija
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Gucci revija
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
VISOKO PODIGNUTA LETVICA
Alessandro Michele, kreativni direktor Guccija predstavio je novu kolekciju za luksuznu talijansku modnu kuću koja je pod njegovim vodstvom u rekordnom roku postala najpoželjniji modni brend
Kolekcija za iduće proljeće nastavak je Micheleova prepoznatljivog modnog maksimalizma čije je zarazno šarenilo boja i uzoraka osvojilo modni svijet.
Spoj naizgled nespojivih uzoraka i boja, bogato ukrašene i izvezene tkanine, metalik sjaj, more volana, svileni pidžama-topovi, zakovicama ukrašeni traper, neobičan spoj preppy looka i ludih sedamdesetih: sve to pod njegovim vodstvom izgleda neodoljivo, šarmantno i uzbudljivo, a opet nosivo.
Odjeća s Guccijevim potpisom, za čijim je kormilom talentirani Michele svega 21 mjesec, predmet je žudnje svake fashionistice, a zlatni dečko Milano Fashion Weeka uspio je ove godine povećati prodaju u Gucciju za 66 posto, što je ogroman uspjeh, pogotovo kad se usporedi s padom prihoda konkurentskih kuća Armanija i Prade.
Inspiraciju za novu kolekciju potražio je na različitim mjestima; od klupske scene Los Angelesa, preko gotičkih slova, geek chica, ludih sedamdesetih prošlog stoljeća, punk scene do starih slika venecijanskih prostitutki. Sve je to spojio u kolekciju čiju estetiku naziva neobičnom i fantazijskom.
'Ne volim se inspirirati samo jednom idejom već umjesto toga svoju kolekciju zamišljam kao pjesmu, pokušavam pronaći pravi zvuk. Pravi jezik. I mogu vječno biti u potrazi za njim', rekao je Michele za Financial Times uoči revije.