Zbog njezina sjajnog mladenačkog izgleda u 40. godini, ne čudi što je poznata tvrtka Max Factor izabrala baš Gwyneth Paltrow za svoju novu kampanju
Slavna glumica Gwyneth Paltrow prvi put radi za poznatu tvrtku i reklamira maskaru koja je nezaobilazni dio gotovo svake kozmetičke torbice.
CeleBitchy piše kako je lijepa Gwyneth otkrila da se inače privatno ne šminka previše i smatra da o šminkanju mora još učiti, ali je ona veliki dio njezina posla i s time se nosi od 18. godine.
'Kako godine prolaze, pokušavam više eksperimentirati sa šminkom i nositi je češće kada sam, primjerice, kod kuće. Inače su mi najvažnije komponente jednostavne - maskara i rumenilo', otkrila je Gwyneth.
Dodala je da je iz ove kampanje naučila da treba pridavati više pažnje onome što vizažisti rade, jer od njih se može mnogo naučiti. Stoga je odlučila da će neke od njihovih trikova isprobavati kod kuće