Popularni švedski modni lanac H&M krivi toplo vrijeme za rujanski pad prodaje. Problem je u tome što je rujan trebao spasiti kolovoz koji je također podbacio, a sada se to očekuje od listopada. Recesija očito ne zaobilazi ni najrazvikanije
Treći po redu najveći svjetski maloprodajni lanac odjeće H&M objavio je da je u rujnu prodaja pala za osam posto, što je za jedan posto veći pad od predviđenog. Za to krive financijsku krizu te iznimno visoke temperature za rujan, jer tržišta s 'normalnijim' vremenskim uvjetima, kažu, ne bilježe pad.
No analitičari Reutersa tu vide i druge probleme: kupci su u recesiji fokusirani na cijene, a mnogi rivali H&M-a snizili su ih te im vjerojatno oteli dio kupaca.
H&M, koji je pokrenuo projekt ponude i dizajnerskih linija odjeće, trenutačno surađuje s francuskom modnom prvakinjom Sonijom Rykiel.
U više od 30 zemalja H&M ima 1.869 dućana, no već je počelo zatvaranje najneprofitabilnijih. U upravi smatraju da nema mjesta za veću zabrinutost, jer na godišnjoj razini još uvijek nisu u gubicima te vjeruju u listopadski oporavak.