'IT' KRPICE

Hit modni brend koji vole danska princeza, Jessica Alba i Severina

10.12.2016 u 07:57

  • +7

Slavne dame nose danski modni brend

Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras

Bionic
Reading

Nakon što ih je u potpunosti osvojio donedavno nepoznat francuski brend Vetements, slavne trendseterice našle su novog modnog favorita u danskom obiteljskom brendu Ganni, a on na modnoj sceni postoji tek sedam godina i pritom je neusporedivo povoljniji

Glavni razlog za nošenje pojedine odjećeslavnimaje često sudjelovanje u uvjerljivoj PR kampanji brendova, a u vremenima u kojima ih prate milijuni fanova, i o brendovima čije komade nose počinje se govoriti i raste im prodaja.

Zato oni često moraju upotrijebiti financijsku moć na putu do uspjeha, no mala obiteljska marka Ganni iz Kopenhagena na modnom tržištu uspjela se pozicionirati kao iznimka.

Iza ovog omiljenog novog brenda trendseterica stoji bračni par Ditte i Nicolaj Reffstrup, a opisuju sebe kao 'nesigurne i previše uspješne osobe'. Ganni postoji od 2009. godine, kada su Ditte i Nicolaj Reffstrup preuzeli i uložili u biznis bliskog prijatelja i njegova osnivača, vlasnika umjetničke galerije.

Prije preuzimanja Gannija Ditte je radila kao modni buyer, dok je suprug Nicolaj gradio karijeru kao poduzetnik u IT sektoru. Nakon propasti investicijskog projekta s nekretninama u Nikaragvi, u potrazi za novim poslovnim pothvatom, bračnom paru Reffstrup otvorila se nova ponuda.

'Ganni kao modni brend posluje sasvim drukčije od ostalih. Nemamo trogodišnje ili petogodišnje poslovne planove, već viziju onoga što želimo postići u periodu od godinu dana, što je vrlo slično funkcioniranju tehnološke industrije. Nitko ne može sa sigurnošću reći što se sutra može dogoditi', objašnjava Nicolaj.

@gigihadid in Greenwood bomber jacket - in stores now #ganni #gannigirls

Fotografiju objavljuje GANNI (@ganni)

Njihov poslovni pristup za sada im se itekako isplatio. Svake godine Ganni bilježi rast profita za 33 posto. Ove sezone komadi iz kolekcija našli su svoj put do web modne trgovine Net-A-Porter i lanaca luksuznih robnih kuća Selfridges i Browns.

Laura Larbalestier, direktorica prodaje u luksuznoj robnoj kući Browns, pokušala je objasniti privlačnost komada s potpisom brenda Ganni rekavši: 'Njihovi komadi obojani su osobnošću, a istovremeno su iznimno laki za nošenje. Žene instinktivno posežu za njima. Kratke majice s printom voća postale su pravi pokazatelj popularnosti brenda. U samo nekoliko tjedana u potpunosti su rasprodane. Pristupačne cijene i optimistični printovi naše su kupce osvojili u potpunosti.'

Komadi za aktualnu sezonu, prema riječima Nicolaja Reffstrupa, po svemu opisuju osobni stil njegove supruge. Kolekcija uključuje komade poput bomber jakni stvorenih od vodootpornih materijala koji stižu kao Dittina potreba za pronalaskom tople i stajliš odjeće koja se može nositi s brutalnim danskim zimama.

Greenwood Bomber Jacket @lucywilliams02 #ganni #gannigirls

Fotografiju objavljuje GANNI (@ganni)

Preoblikovanje uvriježenog mišljenja o skandinavskom stilu samo je jedna od značajki brenda Ganni, na čemu marljivo rade. Minimalizam koji se često veže za njega uspješno razbijaju komadima koji svoj svjež izgled uglavnom mogu zahvaliti upečatljivim printovima.

Kako objašnjava dizajnerica Ditte Reffstrup, osobno teži 'razigranom i neopterećenom modnom pristupu'.

'Željeli smo stvoriti brend lišen strogih modnih pravila, no s bezbrižnim i optimističnim stavom koji izlazi iz našeg dizajna i stiliziranja. Ne bojimo se modno eksperimentirati, a prema našem mišljenju, stil je mješavina intuicije i jake osobnosti', priznaje dizajnerica popularnog danskog brenda koji je osvojio naklonost slavnih trendseterica, od britanske ikone stila Alexe Chung pa sve do kraljice ulične mode Jessice Albe

@jessicaalba in Ganni Etsu mesh dress #ganni #gannigirls Shop link in bio

Fotografiju objavljuje GANNI (@ganni)