Tek što nam je Peugeot objavio lansiranje modela 301, i iz Citroena stiže vijest o kompaktnoj limuzinskoj konkurenciji
Citroen neće imati samo jedan, već čak dva modela u segmentu koji godišnje pronađe 20 milijuna kupaca. Oba automobila gradit će se na istoj platformi, onoj modela C4, s time da će se C-Elysee, namijenjen onima plićeg džepa proizvoditi u Turskoj, dok će se luksuzniji C4 L proizvoditi u Kini i Rusiji.
C-Elysee je dugačak 4,43 metra, 1,71 m je širok i 1,47 m visok te raspolaže prtljažnikom od 506 litara. Automobil će se nuditi s dva benzinska (72 KS i 115 KS) motora i jednim dizelašem (92 KS). C4 L je nešto veći (4,62 puta 1,78 puta 1,5), ima manji prtljažnik (440 litara), no zato, navodno, udobniju unutrašnjost.
Citroen spominje 'obujmljujuća' sjedala na stražnjoj klupi pod kutom od 29 stupnjeva, a tu je i najdulji međuosovinski razmak u klasi (2,71 m), 10 centimetara duži od standardnog C4.
C4 L će se isporučivati i sa snažnijim motorima - Benzincima sa 150 i 170 Ks razvijenim u suradnji s BMW-om, uparenim sa sekvencijalnim šesterostupanjskim automatskim mjenjačem.
Više o automobilima znat ćemo nakon njihove službene premijere u Parizu koncem rujna. U međuvremenu ih razgledajte u našoj fotogaleriji.